Tssk… die muisjes van tegenwoordig… ;)

… die gaan zich ook al bemoeien met bestellinkjes…

Hier kon je lezen dat ik een portemonneetje voor een i-phone heb gemaakt en die ging deze week op reis naar de nieuwe eigenaresse (die gelukkig blij was met het portemonneetje!).
Ik kreeg net een mailtje van haar:

Terwijl ik echter bezig was met de iPhone en het portemonneetje, ging opeens mijn iPhone af. Je raad nooit wie er belden … Trippel en Trappel! Het zijn ook zulke ijdele muisjes zeg, want tja, … ze wilden even weten of ik hun button en kaart ook ontvangen had, die vonden zij beduidend belangrijker dan het portemonneetje, dat was voor hen maar bijzaak.

Tsja, wat doe je daar nou aan?
Ik vrees dat ze iets te veel verwend worden hier… 😉

Binnenkort trouwens weer nieuwe foto’s, want het Trippel&Trappelprojectje is af! 😀 (Zei iemand daar iets over verwennen? Ooh, was ik dat?! *oeps*)

8 reacties op “Tssk… die muisjes van tegenwoordig… ;)

  1. Haha, wat grappig! Misschien een nieuw project: thema’s voor mobieltjes maken. 😀
    Ben benieuwd naar het nieuwste project!
    Lfs, Lies

  2. o wat ziet dat zakje er leuk uit!!!ben al benieuwd naar jouw volgend projectje!!jij zit echt wel niet stil he!

  3. En of dat zakje leuk is, hier meldt zich de troste eigenaresse 😉

    Die overigens vandaag ook nog eens een smsje kreeg van het gouden duo. Of ik de button die er nu op zit niet wilde verwisselen.

    Voor die van hen …

    O, je zou ze toch he 😉

Geef een reactie

