Kleihangertjes & portemonneetje

Laatst kwam Nancy met zulke leuke kleihangertjes, die moest ik natuurlijk ook maken! πŸ˜€

Ik heb ze met lintjes op een paar kaarsen geplakt:

Staat gezellig zo, toch? πŸ˜‰

En vorige week kreeg ik van een bloglezeres een leuk mailtje, of ik een portemonneetje voor haar i-phone wilde maken.
Dit is hem geworden, ik hoop dat ze hem leuk vindt!

(Met een button van dezelfde stof).

Net zat ik achter mijn naaimachine, startklaar met een hele stapel stofjes bij de hand, maar ik kon niks verzinnen om te maken… 😦
Hebben jullie nog leuke ideetjes of verzoekjes? πŸ˜‰ M.a.w.: help me uit deze inspiratiedip! πŸ˜€ (Zul je net zien, heb je vakantie en dus tijd om veel te maken, komt er niks uit je handen… *zucht* ). πŸ˜‰

16 reacties op “Kleihangertjes & portemonneetje

  1. Je kaarsen zijn erg leuk geworden zo Nicole!

    Ik weet wel iets om te maken met stof, je hebt laatst van die leuke hartjes gemaakt….misschien kun je ook wel schattige vogeltjes maken?

  2. leuk hoor !!

    waarom niet een keer een tas maken? erg leuk om te doen vind ik
    er zijn genoeg gratis patronen te vinden πŸ˜‰

    groetjes Mirella

  3. Wéér leuke dingen gemaakt!! πŸ™‚
    Ik stel voor: een stoffen omslag voor een notitieboek of agenda, zoiets?

    En om de uitdaging nog groter te maken, met aan de binnenkant wat handige vakjes…

    Zo, we zorgen er wel voor dat jij je niet verveelt hoor. πŸ˜‰

    Lfs, Lies

  4. zit pas net op blogland en heb een leuke vogelslinger op mijn log staan. Deze is gemaakt van vilt, maar ik denk dat ie ook leuk is van mooie stofjes, misschien een ideetje voor jou?

  5. wat dacht je van leuke hangers voor kettingen om te maken. Of leuke raamhanger, met hartjes in verschillende grootes ed.
    Succes.
    Ik krijg altijd wel veel inspiratie van jou!!!

  6. Wat staan ze leuk zo op je kaarsen!! Echt super!! En je ring is prachtig!!! Jij inspiratieloos? Hoe kan dat nou?! πŸ˜‰ Een boxpouch? Een vilten cupcake portemonneetje (bij mijn to do / wishlist staat een tut van paper en string!) een memobord? wil ik ook nog maken πŸ™‚ Een portemonneetje met rits? Jeweetwel van kan er even niet opkomen (komt nog wel) en deze is ook leuk: http://myhalfofthebrain.wordpress.com/category/toy/ er staat een bedje voor T&T bij!!! Als het nog niet genoeg is, heb ik nog wel meer πŸ™‚

  7. Nou, ze vindt hem leuk hoor πŸ˜‰

    Nicole, ziet er toppie uit, hier gaat mijn iPhone heel blij mee zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Groetjes, Celèsta

  8. wat een geweldig leuk portemoneetje. Jammer dat ik geen i-phone heb.. maar misschien iets voor andere lezeressen? Kun je daar meteen mee aan de slag.. Kan me niet voorstellen dat jij niet weet wat je moet maken!
    Vandaag zijn de organza zakjes aangekomen. Mooi!! en de kaartjes zijn het einde…en ook het extraatje!! Hierdor kunnen Trippel en Trappel overal mee naar toe: de kaart in mijn agenda (zo een van de Hema met extra insteekvakken, speciaal voor dit soort leuke dingen) en de button op mijn sjaal!!
    De ringdie je hebt gekocht is trouwens heel erg mooi!!
    Groetjes en tot binnenkort weer,
    Gertie

  9. Op mijn blog staan aan de rechterkant tutorials die ik al eens heb gemaakt. Misschien vind je daar inspiratie tussen?

    Je hebt weer prachtige dingen gemaakt.

  10. Wat leuk met de keihangers! En je ring is helemaal geweldig… Dat zou ik zelf ook uitkiezen. En om je inspiratie te geven weet ik nog wel wat dingetjes!
    – En mapje voor je T&T kaartjes (net als een teawallet)
    – teawallets?
    -Potloodrol
    – tasje(s)
    – die leuke hartjes
    – vilten hangers…

    Hopelijk heb je er wat aan!

  11. Wat een mooi Iphone-Hoesje! πŸ˜€ Jammer dat ik geen Iphone heb, want dan had een nieuwe bestelling ^^

    Mmm, inspiratie… Ik vind je portemonneetjes top! Misschien een portemonneetje met twee vakjes? Zodat je klein geld apart kan steken van je kaarten? ^^ Of inderdaad eens een leuke tas?

    De inspiratie komt hopelijk wel met al deze ideeΓ«n van je lezers!

    Groetjes

  12. Pingback: Tssk… die muisjes van tegenwoordig… ;) « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

