Spinner Ring

Omdat ik vond dat ik het wel verdiend had, ๐Ÿ˜‰ heb ik mezelf een zilveren ring kado gedaan. *knikt zeer tevreden*

Het is deze ring geworden, een zilveren spinner ring (da’s een ring met een ring erop die je rond kunt draaien en aangezien ik altijd met mijn ringen speel, vond ik dat wel bij me passen *knikt nogย eens zeer tevreden* ).

(Foto’s geleend van curlygirlglass.etsy.com)

Neem eens een kijkje in haar Etsyshopje, ze levert mooie kwaliteit en erg snel ook nog! (En da’s fijn voor de ongeduldigen onder ons ๐Ÿ˜‰ ).
curlygirlglass.etsy.com

10 reacties op “Spinner Ring

  1. jeetje mooie ring zeg! Die heb je zeker verdiend, met al je mooie creaties!

    liefs kim

  2. Ohhhhh Te vet helemaal mijn ding ook! ga naar de site klik op de ring en pc loopt vast dat is dan minder maar de ring is TE VET!

  3. Gaaf! Ik heb er laatst bij de wereldwinkel mee staan dubben. Maar dat zijn vaak grote maten, meer als duimring, ik zoek juist gewoon een ringvinger-ring.

    Ze maakt echt hele mooie sieraden, heb shopje meteen bij mijn favorieten geplaatst.
    Thanks voor de tip!

    Lfs, Lies

  4. Oh ja… draaien met je ring. Heerlijk! Had een keer eentje uit Korea. Jammer genoeg was het geen echt zilver toen! Ga zeker kijkje nemen!

  5. Ok, ik biecht hierbij op, dat ik ‘m ook heb besteld. Ze maakt er bij mij nog een kleine aanpassing aan.
    Het is gewoon precies de ring die ik zocht.
    Wat een leuk mens trouwens! Ze woont in Portland, vlakbij de B&B waar wij logeerden toen we daar waren. Voor mij extra speciaal!

    Dus Nicole, met speciale dank aan jou! Ben ik nu ook heel blij, en vol spanning aan het wachten onder de brievenbus. ๐Ÿ™‚

    Lfs, Lies

Geef een reactie

