Hartjeshangertjes van vilt en stof

Gelukkig Nieuwjaar allemaal! 😀
Ik hoop dat 2011 een gezond, gelukkig én creatief jaar wordt voor iedereen!

Afgelopen week, tussen het kerstdiner en Oudjaar,  heb ik een paar hartjeshangertjes gemaakt van vilt, stofjes, lintjes en een knoop.

Ze zijn erg leuk om te maken! Ik heb er dus gelijk maar 3 gemaakt. 😉

En bij deze laatste heb ik het hartje van vilt wat ik er aan de voorkant uit heb gesneden, er aan de achterkant weer opgenaaid.

En dan nu waar jullie allemaal op hebben zitten wachten… *ahem* 😉 De uitslag van de Trippel & Trappelblogverloting!
Missfolies heeft het pakketje met portemonneetje, broche, button en kaarten gewonnen en Jannie en Nicole krijgen elk een setje kaarten en een button toegestuurd! 😀
Mailen jullie me je adres?

9 reacties op “Hartjeshangertjes van vilt en stof

  1. Deze hartjes zijn ook al van die snoepjes.

    En blijven leuk om te maken ook. 😀

  2. Wat leuk! Heel toevallig ben ik met hetzelfde bezig, de combinatie van stof met vilt!

  3. Die hartjes zijn echt megaleuk. En ik heb kaarten gewonnen. Wordt dus een echt Nicollie agenda ;). Had je mijn adres nog?

Geef een reactie

