250e berichtje! *blogverloting*

Jullie zijn Trippel & Trappel toch nog niet beu he? 😉
Mooi zo! Want ter ere van mijn 250e blogberichtje geef ik een Trippel & Trappelblogverloting weg! 😀

Maar eerst wil ik jullie mijn nieuwe postkaarten laten zien, zijn ze niet superleuk geworden!

Ze hebben alleen een klein foutje gemaakt, want het blogadres staat bovenaan ondersteboven, i.p.v. onderaan. Nou ja, ik geloof dat kaarten met drukvauten waardevoller zijn dan zonder, dus dat denk ik dan maar. hihi…
[Edit]Wat een superservice, ik krijg nieuwe kaarten! 😀

Wat kun je winnen met deze blogverloting?

Eén winnaar krijgt dit pakketje, met een piramideportemonneetje (vilt aan de buitenkant, rose stof met witte sterretjes aan de binnenkant), een T&T-broche, een button en drie postkaarten.

Twee bijnawinnaars krijgen een T&T-button en drie postkaarten:

Wat moet je doen om te winnen?
Laat een gezellig berichtje achter. Je mag ook een link naar deze verloting op je blog zetten (graag zelfs!), maar dat hoeft niet.
Zondag 2 januari maak ik de winnaars bekend.

En dan nog even wat anders… 😉
Mirjam van ZoHappy vroeg me laatst of ik buttons voor haar wilde maken. Tuurlijk wilde ik dat! 😀 Op haar blog kun je zien wat voor leuks ze heeft ontworpen.

Zo, dat was het weer. 😀 En nu ga ik met een theetje en een kerstkransje zitten wachten op jullie leuke en altijd gewaardeerde reacties. 😉 hihi…

42 reacties op “250e berichtje! *blogverloting*

  1. Leuk, leuk! Deze schattige ‘muisjesdingen’ zijn schitterend! Ik doe mee met de verloting en zet een linkje op mijn blog….

  2. Hoi Nicollie, je kunt de kaarten met de fout melden bij vistaprint hoor! wij hadden daar onze trouwkaarten besteld en toen beek er een andere afbeelding over de kaart heen gedrukt te zijn, dus hebben we kosteloos nieuwe kaarten gekregen.
    alleen als je het zo doorgegeven hebt, kan je er niets meer aan doen. ze gaan ervan uit dat je alles goed checkt.
    succes met de verloting! groetjes, Eefje

  3. Geweldig wat weer een leuke blogverloting….natuurlijk doe ik graag mee. Ik ben Trippel en Trappel nog lang niet zat dus ga lekker door met al hun belevenissen met ons te delen. Zo zien wij ook nog eens iets van de wereld….Trippel en Trappel in Parijs…wat is hun volgende bestemming? Mogen ze ook een keer logeren? Bij ons…..kunnen ze samen met Manoah en Tirsa spelen en we hebben wel een lekker bedje voor ze……..

    Ik zet een linkje op mijn blog, zo worden Trippel en Trappel nog BM ers (Beroemde Muizen)

  4. Gefeliciteerd met je 250ste! ✿
    Dat verdiend een bloemetje!

    Zit toevallig ook met een T-tje, mét kerstkransje!

    Have a nice day. ツ

  5. Ik ben T & T nog niet zat hoor! Leuke spulletjes heb je weer gemaakt. Ik zal een linkje op m’n blog zetten. Groetjes!

  6. Oh, wat een leuke dingen weer! Waar haal jij al die creativiteit vandaan???
    Ik ben bezig met ‘postcrossing’ (sinds kort) en daar wil ik wel jouw kaarten voor gebruiken. Superleuk!

  7. jaa aan deze verloting wil ik maar al te graag meedoen want dat piramideportemonneetje vind ik zo geweldig! En ik blijf de verhapen van Trippel en Trappel ontzettend leuk vinden om te lezen. Knap dat je elke keer weer wat nieuws verzint! 😀

  8. ik heb geen blog maar wil hier wel kans op maken!!
    Wat zijn Trippel en Trappel een gezellig stel.
    Ze hebben het wel druk…. en komen nog eens ergens..

  9. T&T zijn zo schattig die wil ik elke dag wel zien en daarom hoop ik ook dat ik win, kan ik ieder moment van de dag genieten van dit vrolijke en ondeugende stel

  10. Trippel en Trappel zijn geweldig!!! Zo leuk om die eigenwijze muizenavontuurtjes te lezen!! Ga zo door! (Ook met alle andere crea-uitspatting natuurlijk!) Op naar nog eens 250 berichtjes!

  11. ik ben de leuke T&Tberichtjes zeker niet beu. Ze zijn gewoon geweldig grappig.
    Ik doe graag mee aan jouw give away.
    Groetjes, Natasja

  12. Een blog verloting. Tuurlijk doe ik mee. Je buttons zijn goed in de smaak gevallen. Dus misschien deze keer voor mezelf? In vind je t en t zo schattig, wie weet.
    gr. Imre

  13. Tja, net pas gewonnen bij een vorige blogverloting… maar je hebt deze keer ook weer van die geweldig verleidelijke dingen in de aanbieding…. dat portemonneetje… en de kaarten zijn helemaal geweldig geworden!! Dus ik waag de gok gewoon weer 😉
    Groetjes,
    Gertie

  14. Ik zie het ook wel zitten om mee te dingen naar deze leuke spulletjes hoor!!

  15. Wat balen van je blogadres! Maar het staat er gelukkig op 😀 Ik doe graag mee aan je blogverloting, vind trip en trap helemaal leuk! En je portemonneetje helemaal geweldig…. Liefs Romana

  16. Helemaal leuk! Ik zal een kinkje op m’n blog gaan zetten!

    I live T&T!!! =)

  17. Ik ben de verhalen van T&T ook nog niet beu! Het is altijd leuk om te lezen en zoooo leuk verteld! 😀 Ik doe graag mee met je blogverloting!

  18. ik doe alweer graag mee,al was het maar om die piepmuisjes te zien,ik kom gaarne op jouw blog!!!wens je een 2011 met muizige dromen,die allemaal uit mogen komen!!!!!

  19. Hoi!
    Ik kijk stiekem altijd mee op je blog, maar deze kaarten zijn toch wel een reactie waard!
    Wauw!
    Groet Bianca

  20. Wow superleuke give-away! Ik volg trippel en trappel al een tijdje en viel meteen op dat schattige grijze portomoneetje! Ik wilde zelf ook vilten muisjes gaan maken maar heb nog geen patroon kunnen vinden, misschien een leuk project om zelf te ontwerpen op mijn blog, anway… hartstikke bedankt voor deze kans en keep on blogging! groetjes

  21. Ow ben helemaal verliefd op je muizen! En jaloers want zij mochten gewoon mee naar parijs! Helaas heb ik geen blog, maar ik zou wel graag mee willen doen met de verloting.. Ze zijn zo schattig!

  22. Ja…. Moet ik hem natuurlijk wel bij de juiste blog neerzetten hmmmmmm hahaha…. duh…
    Nog een keer!!!!

    Trippel en Trappel beu? Neh! Die twee muizenboefjes zijn zo ontzettend schattig, ik zou er een kinderboek over kunnen schrijven…Hmmmm ideetje? 😉
    Ik doe heel graag mee met je GiveAway en zal hem linken op mijn blog……. 🙂

    Lieve groetjes!

  23. die lieve muisjes zijn we niet snel beu hoor!
    ik vind het portemonneetje PRACHTIG en die kaartjes zijn ook erg leuk geworden.
    Het is steeds leuk om een mailtje te krijgen dat er weer een postje is…hup naar de 500 🙂

  24. tuurlijk ben ik die 2 nog niet beu !
    En ik wil ze graag in huis zelfs !
    Want : ik heb er soms echte en misschien blijven die dan weg 🙂

  25. Owh die kaartjes vind ik leuk. Die zouden geweldig staan bij de andere kaartjes van jou in mijn agenda. Dan zou het al bijna een nicollie agenda worden. En Trippel en Trappel zijn onlosmakend met jou verbonden dus die horen er eigenlijk wel bij in mijn agenda ;). Ik vind ze echt megageweldig en wil ze graag een huisje bieden (in de vorm van de buttons en de kaarten dan he want Trippel en Trappel vinden het veel te gezellig bij jou om te gaan verhuizen 😉 )

  26. gefeliciteerd met je 250e blogberichtje!
    Dat er nog veel mogen volgen he 😉
    Trippel en Trappel zijn enorm schattig en ik denk eerlijk gezegd niet dat je/we ze beu kan/kunnen geraken 😀
    Ik vind dan ook de broche en buttons en kaartjes e.d. waar zijn mee op staan echt geweldig!

    Veel Liefs
    en alvast prettig eindejaar!

    Naomi

  27. al zoekend naar krimpie dimpie dingen, kom ik hier ineens die schattige muisjes tegen, wat zijn ze lief! En wat maak je een leuke dingentjes. Heb me gelijk op de feeds geabonneerd, dus alle updates ga ik in de gaten houden én natuurlijk wil ik graag in aanmerking komen voor je verloting!

  28. Trippel en Trappel zijn echt super, dus ik doe ook graag mee; en laten we hopen dat ik op m’n verjaardag leuk nieuws krijg 🙂

  29. Whiehoe ik doe mee hoor en wat leuk dat je mijn blogje noemt! Ik denk zomaar dat ik zeer binnenkort al opnieuw bij je kom bestellen. Ze zijn zeg maar… nogal in trek in mijn omgeving 😉

  30. zo’n schattige muizen, die zo’n mooie give-away weggeven, dat kansje laat ik niet liggen.
    Bij deze doe ik dus ook graag mee!
    groetje, sneksniltje

  31. Ze zijn schattig!
    En… een blogverloting op mijn verjaardag kan ik niet aan mij voorbij laten gaan.
    Gelukkig en creatief nieuwjaar!

  32. Pingback: Hartjeshangertjes van vilt en stof « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

  33. Pingback: Trippel & Trappel | Faire des folies

Geef een reactie

