Trippel & Trappelbuttonarmbanden en -hangers

Met wat viltjes, een button, een knoopje, wat draad en een beetje liefde heb ik deze armband gemaakt:

En onderstaande armband had ik daarvoor gemaakt. Ik was alleen niet helemaal tevreden met de afwerking met katoen (ik vind dat er gauw een beetje rommelig uitzien), vandaar dat ik bovenstaande armband gewoon met het naaimachine en een zigzagsteek heb afgewerkt en dat vind ik zelf een stuk mooier (vriendlief is het niet met me eens, dus ik ben benieuwd naar welke van de twee jullie voorkeur uitgaat πŸ˜‰ ).

En tsja, als je dan toch bezig bent, is het wel leuk om ook wat hangertjes te maken (voor je sleutels of aan je tas, bijvoorbeeld):

En ook heb ik onderstaande broche gemaakt. Jullie zien vast niet dat het eigenlijk ook een armband was, die een beetje mislukt was… toch? πŸ˜‰

Mijn volgende blogberichtje wordt mijn 250ste blogberichtje! πŸ˜€ Jeej!
Dat vraagt weer om een blogverlotinkje… πŸ˜‰
Nu ben ik benieuwd wat jullie graag zouden zien wat ik ga verloten. Of misschien zijn jullie de blogverlotinkjes wel helemaal beu, dat kan natuurlijk ook. πŸ˜‰

En dan last-but-not-least, de viltjes en knoopjes waar bovenstaande spulletjes mee gemaakt zijn, heb ik besteld bij Paper-and-String. Ze heeft ook een blog. Maar ik zou niet gaan kijken als ik jullie was, hoor! Dat kost je weer geld. πŸ˜‰ Hihi…

10 reacties op “Trippel & Trappelbuttonarmbanden en -hangers

  1. Het is een beetje saai, maar ik vind geloof ik alles leuk wat je maakt, dus ga gerust door, ook met de verlotinkjes!

    Ik vind de armband met zigzagsteek het mooist, als je met de hand zo’n festonsteek doet, moet het wel heel gelijkmatig zijn. Al ben ik ook wel van de wabi-sabi (perfect doordat het niet perfect is)

    Oja, en mijn idee voor de blogverloting is zo’n supercute stoffen mandje. πŸ˜€

    Merry X-Mas!
    Lfs, Lies

    (Die iedereen moet vertellen waar ze die leuke buttons toch van heeft. πŸ˜‰ )

  2. Wat is die armband leuk!!! En ik ben het helemaal niet beu! Wat leuk zou zijn… Een minisuprise pakketje handmade bij nicollie πŸ™‚

  3. goh jij hebt niet zitten nicxen!!! Wat ziet het er weer gezellig uit!!! Wat ben je toch een crea bea!!

    En wat kun je lekker ‘kletsen’ alweer je bijna 250ste berichtje, toppie gefeliciteerd!!!!

    X
    Simonet

  4. Wat ben je toch een ontzettend creatief mens!! en inderdaad, je hebt niet zitten nixcen…wat een geweldig leuke armbanden! Die met de zigzag vind ik het mooiste. En de hangertjes en broche zijn ook het einde! en nee, vooral niet stoppen met de blogverlotingen!!! je maakt daar iedere keer weer iemand helemaal gelukkig mee,. geweldig toch! ik sluit me helemaal aan bij het idee van Romana v.w.b. een nieuwe verloting.

  5. Hallo!
    Wat maak je leuke dingen! Ik ben zelf ook gek op vilt en kijk regelmatig bij Paper en String. Jij bestelt bij haar, gaat dat goed en wat kost het versturen, aangezien ze in Engeland woont?
    Groeten!} Wil je mij trouwens volgen? Marleen

  6. wat zijn ze leuk!! En vooral niet stoppen haha!! πŸ™‚ Wat Lies al zegt, alles wat uit jouw handen komt, is leuk.. saai misschien, maar waar πŸ™‚

  7. Het ziet er allemaal weer super uit! Je sleutelhangers zijn super schattig.

  8. Trippel en Trappel beu? Neh! Die twee muizenboefjes zijn zo ontzettend schattig, ik zou er een kinderboek over kunnen schrijven…Hmmmm ideetje? πŸ˜‰
    Ik doe heel graag mee met je GiveAway en zal hem linken op mijn blog……. πŸ™‚

    Lieve groetjes!

  9. He Nicole, de uiltjes van de telefoon hoesjes zijn getekent met textiel markers en gewone permanent markers op ongebleekte katoen. Zie berichtje eerder op mijn blog

    Gr Brenda,

    ps. Trippel en Trappel mogen wel eens komen logeren hoor als ze dat leuk vinden haha.

Geef een reactie

