Veeeel portemonneetjes

Kijk eens wat een leuke spulletjes ik had besteld:

En dit heb ik in mijn favoriete stoffenwinkel gekocht:

En daarmee heb ik heel veel portemonneetjes gemaakt.

Onder andere deze leuke piramideportemonneetjes die ik op de blog van Eloleo zag.

(En natuurlijk ging de eerste verkeerd, want daar heb ik de rits aan de verkeerde kant vastgemaakt… zucht ๐Ÿ˜‰ ):

Verder heb ik ook nog een boel gewone portemonneetjes gemaakt:

En tsja, als je dan toch bezig bent… ๐Ÿ˜‰ heb ik ook een paar zakdoekjeshoudertjes gemaakt:

Verder heb ik ook nog buttons gemaakt (joh!), deze keer met stof! Ik dacht dat dat niet ging, maar ik had het mis (en dat gebeurt niet vaak! ๐Ÿ˜‰ ).

En als je dacht dat dat alles was… dan heb je het fout! Ha! ๐Ÿ˜€
Ik heb ook nog leuk Trippel & Trappelnieuws, maar dat bewaar ik voor later. Ik geloof dat ik jullie al genoeg heb laten scrollen met al deze foto’s. ๐Ÿ˜‰

Enne, de winnaar van de blogverloting van hieronder is geworden… Gertie! Gefeliciteerd! ๐Ÿ˜€
Mail je me je adres? Dan stuur ik je de buttons toe! Alvast veel plezier ermee!

16 reacties op “Veeeel portemonneetjes

  1. oooo…. mooi !!
    dat bovenste stofje zoek ik nog steeds, hier is het uitverkocht helaas…
    weet jij ergens online waar ze hem verkopen? ๐Ÿ˜‰

    wat een super leuke dingen heb je weer gemaakt !!

  2. Wow wat een leuke spulletjes heb je gemaakt!
    Van waar haal jij trouwens die leuke knoopjes? Knoopjes is het enige waar ik nog geen leuk winkeltje voor gevonden heb.

    x Inge

  3. Hallo Nicole,
    onze computer is vanochtend helaas gecrasht, zodat ik nu even via deze manier moet reageren op het feit dat ik je mijn adres moet sturen.
    Want YESSSSSSS ik heb de buttons gewonnen!
    Kun je me een mailtje sturen, dan heb ik je adres om te reageren (kan zo af en toe even op de laptop van mijn man kijken, maar die moet mee naar zijn werk… zucht…).

    Trouwens: je portemonneetjes en ook alle andere dingen zijn weer helemaal geweldig!! En die button van Hello Kitty…. zoooo schattig!

    Groetjes
    Gertie

  4. wat een mooie dingen alweer!
    je hebt echt weer niet stil gezeten he…nou ja het is nu niet bepaald weer om voor naar buiten te gaan ๐Ÿ™‚

  5. Altijd als ik nieuwe dingetjes op je blog zie, loop ik bijna te ยดkwijlenยด van de leuke stofjes! Je portemonneetjes zijn erg schattig geworden… Ben nieuwsgierig naar je trippeltrappel nieuwtje!

  6. Prachtig, allemaal om ter mooist!
    Hoe maakt jij trouwens je buttons?
    Is het gewoon een grote stoffenknoop of een echte button met een plastiek bekleed?
    Kan je het materiaal ergens online kopen?
    Grtz Tinke

  7. Als ik jou voor me zie, dan zie ik een soort wervelstorm achter de naaimachine. Helemaal verwoed aan het naaien, omdat er alweer een nieuw idee komt opgeborreld! ๐Ÿ™‚

    Echt superleuk weer!

    Lfs, Lies

  8. Ze zijn super!! Zou het toch niet aan de uitleg liggen, dat wij beiden de eerste fout deden ๐Ÿ˜‰ Ook je stoffenbuttons zijn ontzettend leuk!!! En nu gauw verder met de avonturen van T&T ๐Ÿ™‚ Knuf!! Nancy

  9. Verdikkie zeg: je maakt me verslaafd aan dingen die ik nooit dacht nodig te hebben. Al sinds ik je blog volg, denk ik: “Ik MOET zo’n ‘Nicollies-portemonneetje’ hebben.”
    Nu komt daar ook nog een ‘Nicollies-zakdoekhoudertje’ bij ook! je blog is niet goed voor meeee! :(((

    *grijns* Tnx voor de inspiratie en grote glimlach die je me steeds bezorgt. Superdingen maak je!!

  10. Nicole!!!! Jij bent echt tรฉ lief!
    Na 3 dagen onder de brievenbus te hebben doorgebracht. (Had al berichtje van jou daqt ie verstuurd was, maar TNT had het druk denk ik) Was vandaag daar eindelijk mijn pakketje! Door jou heb ik een portemonnetjesfetisj ontwikkeld, hihi.

    En dan ook nog hele lieve verrassingen erbij. Ik leg ze nog even onder mijn kerstboompje, kadootjes voor mezelf รฉn van jou!

    Zo, en nu vast wat buttons erbij prikken op mijn tas. ๐Ÿ™‚

    Thanks, stop die veren in je bips en geniet ervan dat je mij wรฉรฉr blij hebt gemaakt.

    Lfs en fijne dagen, Lies

  11. Jeetje waar haal je toch elke keer al die inspiratie en tijd vandaan! Je portemonneetjes zijn LEUK! En dan niet gewoon leuk ๐Ÿ˜‰ Ben eigenlijk weleens benieuwd hoeveel stofjes/vilt/knoopjes je ondertussen wel niet heb ๐Ÿ˜‰

  12. Ik heb even een vraagje….. Wij zijn bezig om onze babykamer in orde te maken en nu ben ik op zoek naar hello kitty stof, nu zag ik dat jij hele leuke hello kitty stof hebt! Zou jij mij willen vertellen waar jij die vandaan hebt? Ik heb het hele internet afgezocht en kan het nergens vinden ๐Ÿ˜ฆ Het gaat om de witte stof met roze hello kitty erop. Je zou me er heel erg mee helpen!

    Groetjes Astrid

Geef een reactie

