Miniblogverloting *Parijs*

Gewoon omdat ik er zin in heb, nog een ieniemienie blogverloting.

In Parijs heb ik een magneet gekocht, speciaal voor een blogverloting (is dat heel erg, dat ik tijdens de vakantie nog aan jullie denk? ๐Ÿ˜‰ hihi…) en het leek me een mooi moment om die nu te verloten.
Ook omdat het te donker is om foto’s te maken van de leuke nieuwe stofjes die ik heb gekocht of de piramideportemonneetjes die ik heb gemaakt. Die volgen dus snel. Hopelijk met wat meer foto’s vanย nog-te-maken-spulletjes-met-mijn-nieuwe-stofjes. ๐Ÿ˜€

Dus… wat kun je winnen?

Bovengenoemde magneet:

Of een unieke, exclusieve Trippel&Trappel-in-Parijs-button met op de achtergrond de Sacre Coeurย (en twee extra buttons, want 1 button is ook maar zo alleen ๐Ÿ˜‰ ):

(Enne, zien jullie dat leuke vlopje? Dat is gemaakt met een pons die ik laatst kocht (in de opruiming, dus ik kon hem รฉcht niet laten liggen ๐Ÿ˜‰ ) en de buttons passen er precies in! Hoe leuk is dat!)

Wat moet je doen om kans te maken om te winnen?
Laat een reactie achter op dit berichtje waarin je zegt wat je wel รฉn wat je niet leuk vindt aan mijn blog. ๐Ÿ˜€ En naar welke van de twee kadootjes je voorkeur uitgaat.

Zondag a.s. maak ik de winnaar bekend.

Enjoy! ๐Ÿ˜€

[Edit] En de winnares is… Gertie! Gefeli! ๐Ÿ˜€

21 reacties op “Miniblogverloting *Parijs*

  1. Vergeet elke keer te reageren, maar wat is het heerlijk om je blog te lezen!!! Super leuk!!!

  2. tjee daar vraag je wat, wat is er niet leuk aan je blog????
    Ik zou het , eerlijk waar, niet weten.
    Wat ik wel heel leuk vind, is dat je zoveel verschillende dingen maakt en laat zien.

    zelfs mijn dochter van 5, zit vaak mee te kijken (vooral trippel en trappel vind ze wel heel schattig).

    Mijn dochter en ik hebben besloten dat onze voorkeur uit gaat naar de buttons ๐Ÿ˜‰

    Liefs Kim

  3. Wat ik leuk vind? Dat je leuke dingen maakt. En wat ik niet leuk vind? Dat jij buttons maakt en ik niet ๐Ÿ˜‰
    Mag ik meedoen voor de buttons? Die van Trippel en Trappel is echt leuk!
    Groetjes Carolien

  4. Poeh Nicole,
    hoe kun je nou zeggen wat je NIET leuk vindt aan een blog als je alleen maar geniet, elke keer weer? Je verzint zo veel leuke dingen; en trippel en trappel zijn daar nu zo’n beetje het toppunt van!! wat een schatjes!!
    Ik hoop dat je nog heeeeeeeel lang doorgaat met leuke dingen verzinnen en maken (ben trouwens heel erg benieuwd naar je piramideportemonneetjes ๐Ÿ˜‰ ) en ons even lang laat meegenieten!!

    Groetjes en een heel fijn weekend,
    Gertie

  5. vergeten te zeggen dat ik, als ik toevallig deze verloting zou winnen, ga voor de buttons… heb ik trippel en trappel in de buurt om me op te vrolijken tussen de blogs door!
    Groetjes
    Gertie

  6. Wat er niet leuk is aan je blog? Ik zou het echt niet weten. Je plaatst regelmatig berichten en ook iedere keer is het weer leuk om te lezen en om al die mooie spulletjes te bewonderen die je iedere keer weer maakt. Misschien dat de zijkant van je blog met al de links wat rustiger kan voor sommigen. Vooral de buttons die je maakt vind ik erg leuk, dus daar ga ik dan ook voor. De magneet is ook erg mooi, alleen zou ik niet weten waar ik die op zou kunnen doen, aangezien we niets iets hebben waar ie op vast blijft zitten.
    Een fijn weekend!

    liefs,
    lysanne

  7. eerlijk gezegd weet ik ook niet echt iets wat ik niet leuk vindt aan je blogs.
    Telkens als ik het lees wordt ik zo vrolijk, ik vind het dan ook erg leuk dat ik zoveel inspiratie van jou krijg.
    alles is leuk!!!

  8. ik vind je blog enorm leuk omdat ik er kriebels van krijg om zelf erin te vliegen…. en dat vind ik er ook niet zo leuk aan…want nu ben ik wel heel zeker dat ik ook een buttonmachine wil…heel erg en heb de centjes er niet voor
    misschien heb ik geluk en kan ik alvast van je weer prachtige buttons genieten ๐Ÿ™‚

  9. wat ik niet leuk vind aan je blok: is dat ik steeds met mijn neus op mijn 2 linkerhanden wordt gedrukt.haha
    dus met andere woorden petje af voor de dingen die je maakt en schrijft/blogt.
    groetjes joke

  10. Ik vind je schrijfstijl het leukst dus ga vooral zo door enne ik ga voor de buttons want die vind ik zo leuk!!

  11. hoi nicole,

    Ik vind eigenlijk alles aan je blog heel leuk! Maar vooral al die leuke ideetjes die je ons geeft en die duidelijke tutorials die je maakt!
    wat vind ik niet leuk… hmm dat is echt verschrikkelijk moeilijk want eigenlijk vind ik alles leuk ๐Ÿ˜€ maar als ik hier echt een antwoord op moet geven is het “dat ik graag zoveel leuks & moois wil kunnen als jij maar dat ik dit niet kan door tijd en inspiratie gebrek :D”

    ik zou graag mee willen doen aan de verloting voor de magneet van parijs ๐Ÿ™‚

    trouwens superlief van je dat je in Parijs nog steeds aan ons denkt!

    Veel Liefs
    en Xje voor trippel en trappel ๐Ÿ˜‰

    XXX
    Naomi

  12. Jouw blog is geweldig, het bloggen zit echt in je bloed en ik vind het altijd weer leuk om een email te zien binnen komen met een blog update van je.

    Ik kan er geen negatiefs over zeggen, er is niets dat mij aan je blog niet bevalt dus ga zo door zou ik zeggen ๐Ÿ™‚

    En het maakt mij niet uit wat je me stuurt als ik iets zou winnen want ik vind het allemaal even leuk en erg lief van je !!

  13. Leuk:
    manier van schrijven, blog verlotingen, je shopje, je buttons, enz enz

    niet leuk: uhm niets…..

    ik ga voor de…. buttons

    xx

  14. Je blog is vooral heerlijk omdat je zulke mooie een vooral veel fotootjes plaatst vind ik. Ik ijk graag prentjes…
    Maar ook je stofkeuze en keuze van afbeeldingen matched ontzettend goed aan de mijne!

    En minder goed? Nou het feit dat ie van wordpress is misschien, daardoor heeft het misschien langer aangesleept vooraleer ik je vond.

    Ik ga alvast voor de 2 onderste buttens, die zijn supercute al heeft die eifeltoren-magneet ook wel wat!

    Grtz Tinke

  15. Hihi eigenlijk vind ik aan deze hele post weer Nicx
    ๐Ÿ™‚
    Verder vind ik het ook Nicx dat er niet elke dag zo’n gezellige post is ๐Ÿ™‚

    En wat vind ik nou niet Nicx dat is je creatieviteit en gezelligheid die altijd uit je post straalt. Geweldig ook nu weer die buttons van je mousies, zo mooi bijpassend bij die Eifeltoren magneet GREAT.

    En als ik dan moet kiezen tussen de kadootjes, die ik beide errug leuk vind, ga ik toch voor de buttons omdat die door jezelf gemaakt zijn.

    X
    Simonet

  16. Eigenlijk vind ik alles leuk aan je blog, vooral je schrijfstijl en je leuke foto’s wat vind ik niet leuk ….?
    nou als ik dan toch iets moet zeggen waar haal je al die tijd vandaan en al die leuke ideeรซn soms heel soms hoor ben ik best een beetje jaloers!!
    Nee hoor ik vind het altijd heel leuk om je mails te ontvangen en dan ben ik benieuwd wat je nu weer heb gemaakt. Als ik moet kiezen ga ik voor de buttons gewoon omdat ze zelf gemaakt zijn.

  17. Ik vind de button van Trippel en Trappel echt super, net zoals hun avonturen, dus daar ga ik voor!
    Leuk aan je blog… Je tutorials, de avonturen van Trippel en Trappel, de dingen die je maakt!
    Minder leuk…. Ik vind je blog vrij ‘strak’ eruit zien, het zou van mij wel wat warmer/gezelliger mogen. Maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk!
    ~ Marjolein

  18. ik hou van de leuke dingen die ik steeds op jouw blog kan zien,ik kom dus af en toe bewonderen!!!en bewonderen doe ik ook dat jij je tijd zo creatief doorbrengt!!ik ben gek op poezen,en…muizen!dus ik zou heel graag de muizebuton winnen?!

  19. Wat leuk dat je aan je bloggers denkt tijdens je weekend je weg!
    Ik vind eigenlijk alles op je blogje wel leuk ;-).
    Ik doe graag mee voor de leuke button’s. (Ik heb namelijk geen koelkast of dergelijke om een magneet op te hangen)

    x Inge

  20. Pingback: Veeeel portemonneetjes « Nicollie's ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

