Trippel & Trappel maken buttons!

Trippel & Trappel wilden ook zo graag eens buttons maken… en terwijl ik niet keek, zijn ze stiekem aan de slag gegaan…
Je kunt die muisjes van tegenwoordig ook niet even alleen laten… πŸ˜‰

Eerst de metalen onderdeeltjes, het plaatje en het beschermvelletje in de bakjes leggen…

Dan de metalen afdekplaatjes erop plaatsen…

De hendel naar beneden halen…

De metalen ring met button in het andere bakje plaatsen…

Nog een keer die hendel…

Dan de speld achterin de button vastmaken…

Klaar zijn de buttons! En trots dat Trippel & Trappel zijn! πŸ˜€

26 reacties op “Trippel & Trappel maken buttons!

  1. Geweldig wat een leuke foto reportage.
    Die muisjes van jou zijn kleine boefjes, maar wel hele lieve boefjes.

  2. Leuk!!!!!! Ze mogen met recht trots zijn op hun prestatie!!!
    Geweldig die twee!

  3. telkens als ik zie dat er een blog van jou is, wordt ik vrolijk!!
    En die muisjes zijn wel heel stoer zo. Lekker handig toch!!

  4. Ik sluit me aan bij de reactie van Creacj:
    Hahahahahahaha !! πŸ™‚

  5. Echt geweldig!!! Dat wordt een boek maken hoor!!! πŸ™‚ De avonturen van Trippel en Trappel door Nicole! Ik kan nu al niet wachten op een vervolg!!!

  6. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh ik zou schrijven dat boek…Trippel en Trappel en de buttonmachine……………Ik zit met smart te wachten

    X
    Simonet

  7. ze hebben mooi werk geleverd! πŸ™‚
    je hebt dus niet de cirkelsnijder erbij gekocht… doe je het met een ponsje?

  8. Haha, geweldig Nicole! πŸ™‚
    Ik zie al helemaal voor me hoeveel lol jij met die 2 hebt!

    Lfs, Lies

  9. ge-wel-dig!!!!!!! te leuk om deze reportage te doen met trippel en trappel!

    liefs,

    nina

  10. hihihihi ontzettend grappig Nicole! Zo vaak schiet ik ’s morgen niet in de lach met mijn ochtendhumeur maar het is je toch gelukt πŸ™‚

  11. Sjonge jonge, als ik had geweten dat die beessies zo ijverig waren…! Heb nu al spijt dat ik ze de deur uit heb gejaagd. Wat voor krachtvoer geef je die twee eigenlijk?

    Buuf M

  12. Kijk ik weer eens op je blog en dan ben je aan de haal gegaan met superlieve en leuke buttons!
    Groetjes!

  13. Wat lief !je kan wel zien dat ze het geweldig naar der zin hebben.

    groetjes Geertje

Geef een reactie

