Stiekem toch weer buttons… ;)

… want ik kan het niet laten. Het is zo leuk om ze te maken!

De winterbuttons heb ik verpakt in deze zakjes, waarvan ik de kaartjes zelf bestempeld heb:

Net echt, toch? ๐Ÿ˜‰

Voor de leukigheid heb ik ook maar gelijk bijpassende matchbooks gemaakt. Tsja, als je toch aan het stempelen bent…

En zo liggen ze in een laatje te wachten op een nieuwe eigenaar…

Gezellig, toch? ๐Ÿ˜€

Ooh ja, vergeten jullie niet mee te doen aan de blogverloting van twee berichtjes hieronder?
Dan ga ik intussen nog wat buttons maken! ๐Ÿ˜‰

9 reacties op “Stiekem toch weer buttons… ;)

  1. Genieten jullie maar mooi van die mooie buttons.
    Na aankomend weekend zullen ze wereldberoemd zijn en zelfs in chique hotels in het verre buitenland liggen. Wordt vervolgt!

  2. ’t Is allemaal nicx of nixc on niks ๐Ÿ™‚ tralatralatralalalala…………………………

    Oh wat is grappig is die meid
    kan ze nu niet een leuk berichtje op je blog kwijt
    Piet zegt: Nicole maakt altijd leuke spullen!
    Simonet mag niet Nicoles blogs met *spam* vullen.
    Voor straf krijgt Simonet de roe
    en moet zij vanavond vroeg naar haar bedje toe…….

    (in to the Sint sferen………)

  3. Weer heel leuke buttons! En in die zakjes… Super!

    Ik heb ondertussen de labeltjes die bij mijn portemonneetje zaten gebruikt als labeltje voor de kerst/verjaardagscadeautjes van mijn vriend! ๐Ÿ˜€

Geef een reactie

