Buttonboekje

Omdat ik het leuk vind om buttons bij me te hebben (en eventueel iemand een button te geven 🙂 ), moest er een buttonboekje komen.

Kijk eens wat voor schatje het is geworden… 😀

Het patroontje is ongeveer hetzelfde als van een tea-wallet, met als verschil dat ik 2 lapjes vilt heb meegenaaid.

En zo heb je dus een leuk buttonboekje waar minimaal 16 buttons in passen.
Button anyone? 😀

In het vakje aan de voor- en achterkant kunnen zelfs nog visitekaartjes of lieve briefjes bewaard worden (met nadruk op lieve 😉 ).

En dan heb ik ook nog leuke winterbuttons gemaakt… Ik denk dat ik de kerstkaarten ermee ga versieren.
Nou ja, niet allemaal, want vriendlief liet al doorschemeren dat hij het maar niks vindt, een button op een kerstkaart. Tssk… 😉

14 reacties op “Buttonboekje

  1. Errug leuk allemaal!!! En natuurlijk kan dat heel goed, buttons op een kerkstkaart (wil niet stoken, hoor… ) 😉

  2. Wat schattig weer, Nicole! Lief mapje 😀 En er is niks mis met (kerst)kaartjes met een button erop, dat zie je tegenwoordig vaker 😀 vertel dat maar aan je Lief 😉 haha. (mijn lief zegt net redelijk nonchalant “ja, als jij dat wilt, maakt mij niet uit hoor” ) *lol*
    Dus misschien je vriendlief lief aankijken? Krijgt hij een speciale (handmade by Nicollie) vriendlief-button als het mag 😉

  3. – toevoeging op bovenstaande reactie van mij: dat zei mijn vriendlief toen ik hem (voor de grap) vroeg hoe hij dat zou vinden; (kerst) kaarten sturen voorzien van een button. Om even te kijken hoe hij dat zou vinden. Dus niet mijn intentie om dat uit te voeren hoor 😉

  4. Ik denk dat iemand een buttonverslaving heeft ;-).
    Ze zijn wel super leuk, ik kreeg de mijne deze week aan, super lief!

    x Inge

  5. Wat een leuk idee weer, Nicole ! Net als al je andere mapjes, tasjes, wallets en portemonicxjes, waar ik dankbaar gebruik van maak voor mijn Parijs-trip. Ze liggen al klaar voor als ik vanavond m’n koffer pak. 🙂

  6. Wat lief, zo’n boekje!!! Super!! En ik vind dat het prima kan, zo’n button op een kerstkaart, je zult zien dat iedereen verrast is! Wordt de nieuwe trend! 🙂

  7. Vind ze geweldig leuk die winterbuttons, juist super op een kerstkaart, da’s toch heel origineel! Niets van vriendlief aantrekken en gewoon doen hoor!

    Groetjes, Simone

Geef een reactie

