Buttons, alweer… ;)

… of eigenlijk: nog steeds! 😀

Tsja, ik ben er nog steeds zo blij mee, dus ik kan het niet laten jullie nog wat foto’s te laten zien.

De doos waar eerst de labeltjes in zaten, is nu ingepikt voor de buttons. Ziet er leuk uit, toch? 🙂

In het mandje zitten labeltjes die ik zoals gewoonlijk heb bestempeld, ik heb er “bedankt”labeltjes van gemaakt, voor bij bestellinkjes ofzo. 😀

En verder heb ik nog nieuwe setjes gemaakt, met supercute plaatjes…

Misschien dat ik die wel allemaal zelf houd, ik vind ze zo lief geworden! 😀
En natuurlijk loop ik nu dagelijks rond met één of meerdere buttons op mijn vestje. Tsja, ik moet het natuurlijk wel promoten, he. 😉 hihi…

19 reacties op “Buttons, alweer… ;)

  1. Haha, lijkt me een goed plan, zelf houden… Aan de andere kant, jij maakt zoveel leuke dingen. Die kan je onmogelijk allemaal zelf gebruiken. 😉

    Ik zeg: shoppie! En lieve mensen ik heb er al een aantal in huis, in het echt zijn ze NOG leuker!!

    Lfs, Lies

  2. Och wat zijn ze leuk geworden zeg! Ik heb je buttons ontvangen hoor! Dankjewel 🙂
    Ennuuu, graag gedaan 😉 hihihi…

    Groetjes!

  3. Ik vind ze zo gaaf.
    Hier hangen ze met z’n tweetjes aan het prikbord, naast de pc. Nogmaals dank je wel!

    Groetjes Audrey

  4. Ik vind ze fantastisch, net als de buttons die ik bij je bestelde. Zijn echt heel mooi, leuk en verzorgd verpakt ook, dank je wel. Ik heb vandaag mijn buttonmachine ontvangen en ben druk aan het experimenteren.

    Groetjes van Claire

  5. ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat zien ze er weer leuk uit en zo gezelli in de doos….
    En die plaatjes zijn ook weer te leuk, waar tover je ze toch altijd vandaan!!!!

    Cute cute cute

    X
    Simonet

  6. de bambi is zooooooooooooooo lief!
    Ik kreeg gisteren een enveloppe in de bus met een heel mooie button én erg leuke labels! Heel erg bedankt daarvoor ze zijn echt mooi en de presentatie is echt netjes! Hoe maak je de labels is dat met de crcut of cuttlebug ofzo ..?

  7. Hoi Nicole, ik had er nog niet op gereageerd..je prachtige buttons! Ik vind ze echt enorm schattig en de manier waarop je ze “inpakt” maakt het echt helemaal af!

  8. wat mooi ! En ik heb de mijn aangekregen vanmorgen en ik kan dus getuigen dat ze in het echt ook erg prachtig zijn ! Dank je wel Nicole !!!
    je bent wel goed op dreef hé ! Heb jij nog genoeg materiaal liggen om al die buttons van te maken ???

Geef een reactie

