Buttons for sale :)

Na mijn laatste blogjes heb ik veel reacties gehad, waardoor er ook veel buttons en labelpakketjes op de post zijn gegaan…
Dit is een overzichtje van een deel van de buttons:

Ik ben benieuwd wat jullie van de presentatie vinden… Ik heb een cirkel geponst en daar een cirkel op gestempeld, twee gaatjes erin geponst en daar de button aan vastgespeld. Zelf vind ik het er wel leuk uit zien! 😀

En zo gingen de pakketjes de deur uit:

Ondertussen heb ik natuurlijk nog veeeel meer buttons gemaakt (want het is zoooo leuk om te doen! (maar dat had ik al gezegd, geloof ik… hihi)) en daar heb ik setjes van 3 buttons van gemaakt. Ik heb ze net in mijn DaWandashopje gezet.

Dit zijn een paar foto’s, wil je ze allemaal zien, ga dan naar http://en.dawanda.com/shop/nicx 😉

23 reacties op “Buttons for sale :)

  1. Ik denk dat je printer en button machine nu wel overuren maken.
    Ik vind ze in ieder geval wel super leuk!

  2. Stuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Buttonsssssssssss en Labeltjesssssssssss ikke blijlbijblijblijblij en wat had je een mooie voor me uitgezocht was ik errrug blij mee…..

    Thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    X
    Simonet

  3. Ze zijn geweldig!!! moeilijk kiezen… 😉
    Groetjes en een fijn button weekend!!
    Gertie

  4. Oh, weer zó leuk!!!
    Zijn ook leuk verpakt zo op ponsje met stempel.

    Lfs en fijn weekend,
    Lies

  5. Help! ik wil graag wat buttons bestellen bij DaWanda, maar hoe gaat dat met betalen? Wat houdt Paypall in?
    Gertie

  6. De presentatie is helemaal top, het geheel ziet er zo mooi en verzorgd uit,echt heel mooi en netjes. Dank je wel voor de mooie button en de enige labeltjes. (‘k had je al gemaild)

    Goed weekend en groetjes van Claire

  7. hoi,
    ik vind het er erg leuk uit zien.
    en als je dan een lijstje pakt met een beetje bolle voorkant heb je zo een leuk schilderijtje.

  8. Dat heb je knap gedaan, die presentatie…lig aan de brievenbus te wachten …. ben erg benieuwd… maar ziet er allemaal zoooooooow mooi uit!
    kriebelt nu nog harder om er zelf eentje te kopen of zal ik hem aan de kerstman vragen?

  9. Wat zijn ze leuk! Ook leuk hoe je ze presenteert, helemaal af!
    Als we je een tijdje niet horen weten we waar het door komt hihihi….
    Neig nu wel steeds meer om toch ernstig te gaan sparen voor een button machine….. 😉

    Groetjes!

  10. Mooi Mooi , mooi en de presentatie is ook heel origineel gedaan
    Als de dochter ze zou zien mag ik er direct bestellen denk ik

    Nog veel pelzier ermee
    Els

  11. Ik kreeg vandaag je flopje binnen! Echt een super schattige button en wat een piepklein labeltje had je aan het zakje gedaan. Lief!!! Nogmaals bedankt! Morgen ga ik even in je winkeltje kijken, nu richting bed.

  12. moh zeg ! ik denk dat ik volgende week heel de week onder de brievenbus ga liggen wachten !! Ziet er zo mooi uit !

  13. O ziet er erg leuk uit, ook een leuke presentatie van de buttons…weer creatief bedacht!!

  14. Leuk hoor! Ga volgende week ook wat bestellen, als er nog wat over is =) Ik wilde je nog een link sturen naar mijn blog, maar je had het al gevonden zag ik!

    Liefs Romana

  15. Wat zien ze er leuk uit en wat heb je er al veel verkocht!!! Super joh!!! Pas op dat je geen spierpijn krijgt 😉 Dikke knuf!! Nancy

  16. Waaaah, helemaal het einde! Ik vind ze echt geweldig!!
    En ik hoop dat het mijn pakketje er ook snel is. Ben erg nieuwsgierig!!

  17. Vind ze helemaal geweldig leuk, ook de presentatie! Moeilijk me te beheersen, hoor! Veel succes met de verkoop, maar dat gaat wel lukken zo te zien!

    Groetjes, Simone

  18. Wat super super gaaf!!! Heb gelijk een bestelling gedaan.
    En ga je volgen (gaat me nog geld kosten 😉
    Groetjes!!

Geef een reactie

