Buttons!

Nadat ik vandaag wel 20x naar de deur ben gelopen, elke 5 minuten uit het raam keek en van ellende zelfs maar de voortuin heb gedaan om de pakketjesbezorger in de gaten te houden, werden vanmiddag vlak na elkaar de printer Γ©n de buttonmachine gebracht! Wat een perfecte timing! πŸ˜€

Jaja, ik ben nu dus een heuse buttonmachienbezitster *and proud of it*! πŸ˜‰
Na het installeren van de printer (helemaal zelf gedaan πŸ˜‰ ) en het uitpakken van de buttonmachine, ben ik natuurlijk gelijk aan het printen en buttonen gegaan. Whoei! πŸ˜€ Het is zoooo leuk!

Dit zijn de eerste maaksels:

Wat zijn ze leuk he! *doet een rondedansje*
De dames die hun adres n.a.v. de vorige blogberichtjes hebben doorgegeven, mogen laten weten welke button hun voorkeur heeft. Anders kies ik er zelf een voor je uit.
(Enne, excuses voor de slechte foto’s, maar ik heb natuurlijk geen geduld om dit pas morgen aan jullie te showen, dus vandaar foto’s bij nacht. πŸ˜‰ )

Toevallig heb ik afgelopen weekend nog een mandje gemaakt en laat die nou perfect zijn om de buttons in te bewaren… πŸ˜‰

Zo, als jullie me missen, weten jullie waar ik ben: kralenkamertje, afdeling buttons. lol… πŸ˜€

31 reacties op “Buttons!

  1. Dat jij blij bent met je buttonmachine dat is wel duidelijk hahahahaha
    Heel veel buttonmaakplezier (wat een leuk scrabbelwoord) gewenst!

    Groetjessssss

  2. Ziet er erg leuk uit…een button kiezen op de tweede rij de eerste met de bloem of de laatste met het vogeltje…of de eerste rij het derde uiltje…..o ben benieuwd hoe ze er in het echt uit zien….

  3. Wat een leuke buttons EN wat een leuk mandje…. helemaal super!
    I love it

  4. Wow ze zijn echt helemaal prachtig!!

    Veel plezier met je button-machine! Ik heb het onlangs gedaan op de boekenbeurs (Antwerpen) en vond het ook echt superleuk om te doen!

  5. hoi nicole!

    Wat zijn ze mooi!
    Kiezen is enorm moeilijk, maar als ik dan toch mijn favi mag doorgeven dan ga ik voor de 4de (van links te beginnen) op de onderste rij πŸ™‚ (met de eifeltoren op de roze achtergrond)

    Veel plezier nog met buttons maken! πŸ˜‰
    (maar dat zal wel lukken denk ik :D)

    Veel Liefs
    Naomi

  6. Heeeel veel plezier met je buttons! Ga je nog slapen tussen het buttons maken??? πŸ˜‰

  7. Oh kom er eens kijken want Nicole in haar mandje vindt alles gemaakt dankzij de lieve postbodemijnheer, tralitralatralalala

    Button hier Button daar overal een Button in huis…………….

    Ik like Themmmmmmmmmmmmmmmmmm alllllllllllll

    X
    Simonet

  8. Hahaha, wat gaaf zeg, kan me voorstellen dat je niet kon wachten totdat alles werd bezorgd, ze zijn echt superleuk geworden en het is ook vast ontzettend leuk om te doen.

    Heel veel plezier met je nieuwe speledingetjes!!

  9. wat geweldig zeg zo’n buttonmachine. Als ik zie wat je er nu deze dag alleen al mee gemaakt hebt, wil ik er eigenlijk ook wel een aanschaffen. Maarja, ik ben eerst aan het sparen voor een glaskralenbrandset. Dus ik moet nog maar even geduld hebben.

  10. Woeiiiiiiii, dans gezellig een rondje met je mee hoor! Gefeliciteeeeeeeerd groot Button Machine Maakster Bezitster! Hihihi…..
    Ik vind ze erg leuk geworden, wat moet dat verslavend zijn zeg!
    Ik vind het vogeltje erg schattig, heb wat met vogeltjes de laatste paar dagen hihihi……

    Happy Button making!

    Groetjes!

  11. O! Ze zijn allemaal leuk! Als ik dan toch moet kiezen, vind ik 1 van de uiltjes het schattigste =)

    Vind je frutsels altijd zo leuk! Je hebt er zeker een goede aankoop aan gedaan…

  12. SUPER! leuk hoor weer een nieuwe hobby erbij…
    doe je ook aan bestellingen?, zo ja: Graag ! haha… dan wil ik graag uit de categorie delfts blauw, de boer en boerin als handspiegel, voor in mijn tas, of een blond A’dam print, I love it !

    Groetjes en stop je wel op tijd…ach waarom eigenlijk, hopelijk heb je veeeeel buttons op voorraad….
    Nathalie

  13. Hihi, jij bent echt zΓ³ grappig!!
    Zie het al helemaal voor me, meteen alles installeren en aan het werk!

    Ze zijn echt superleuk. πŸ™‚

    Lfs, Lies

  14. Wat een super leuke buttons heb je al gemaakt!
    Ook dat mandjes vind ik super mooi (leuk stofje).
    Ik kijk al uit naar je volgende maakseltjes!

    x Inge

  15. Wat zijn ze leuk!!! En wat fijn dat ze het zo goed getimed hadden. Zo vervelend als het een al arriveerd en je nog op het ander moet wachten.

  16. Leuk, Nicole πŸ™‚ veel plezier met je buttons πŸ™‚ En natuurlijk veel plezier met je opgeruimde nette voortuin πŸ˜‰ πŸ˜€

  17. amai, je bent er gelijk goed ingevlogen !

    Mijn voorkeur gaat uit naar : de eerste 3 en de voorlaatste van de 2de rij ! De laatste het meest eigenlijk….
    Ze zijn zo mooi ! Ik kijk er al naar uit !

  18. Ze zijn geweldig!!! Hoe blij moet jij wel niet zijn met je nieuwe speledingetjes!!!! Veel plezier ermee!!!

    Grz,
    Shaula

  19. Ooooh, wat zijn ze gaaf!!
    Eigenlijk zijn ze allemaal super cute, maar als ik mag kiezen ga ik voor het Chineesje op de middelste rij, die met het witte bloemetje in het haar.
    Heel fijn weekend en heel veel plezier met je buttonmachine.

    Groetjes Audrey

  20. Ik had niet gezien dat je logje van de 17e was… πŸ˜‰
    De postbode kwam net het uiltje brengen. Hij is zo leuk, dank je wel!!

  21. Hoi, wat een leuke dingen maak je! Ik kwam via kralen.com op je site terecht. Kun je misschien een keertje vertellen hoe je zo’n leuk mandje maakt? De buttons vind ik ook geweldig, een eigen machine zit er voor mij niet in, maar het lijkt me ook leuk om te zien hoe je zoiets maakt. Veel succes!!

  22. HΓ© lieve Nicole,

    wat een supersnelle goeie service weer!
    ben helemaal blij met mijn buttons en portemonneetje. β™₯

    Ga weer reclame voor je maken, want iedereen vraagt vast waar ik die leuke spulletjes vandaan heb.

    Keep up the good work!
    Lfs, Lies

Geef een reactie

