Nieuwtje en portemonneetjes

Dank jullie wel voor de leuke en enthousiaste reacties op mijn buttonmachinevraag van gisteren!
Ik ben eruit hoor, gisteren is de buttonmachine besteld en as we speak is ‘ie al onderweg naar zijn nieuwe baasje!
Ik heb gelijk ook maar een kleurenprinter gekocht (tsja, als je dan toch met geld gaat smijten… 😉 ), want zwart/witbuttons is ook zo saai he.
Binnenkort hoop ik jullie dus meer buttonnieuwtjes te kunnen laten zien!

En omdat ik zo blij ben met jullie reacties elke keer, heb ik besloten om niet één labeltjespakketje te verloten onder alle reacties op mijn bericht van gisteren, maar om jullie allemaal een aantal labeltjes en een button te sturen! 😀 (Die buttons moeten dus nog wel even gemaakt worden, wat zeg ik… de buttonmachine moet nog ontvangen worden. En de printer ook. lol… Maar ik hoop eind van de week buttons te kunnen maken hoor!). Dus, heb je gisteren gereageerd en wil je handgemaakte labeltjes en een button ontvangen, mail me dan je adres!

En dan nu over naar de nieuwe portemonneetjes portemonicxjes 😉 en etuitjes die ik deze week heb gemaakt, natuurlijk voorzien van een button. Ha!

15 reacties op “Nieuwtje en portemonneetjes

  1. Wat lief van je dat we allemaal wat krijgen!!! Ik hoop dat je veel plezier hebt van je machientje =)

    Ik vind je portemonicxjes helemaal super!

  2. hoi nicole,

    ik heb net een mailtje naar je gestuurd met men gegevens in:)

    Wat ontzettend lief van je dat je iedereen een pakketje wil geven!!!

    Veel plezier met de buttonmachine
    en wat een lieve portemonicxjes weer 😉

    Veel Liefs
    Naomi

  3. hoihoi
    wat gaaf!!!!!!!!!!! Hoop dat je veel plezier van je buttonmachien hebt.
    Ik baal dat ik gister je berichtje niet geantwoord heb……….is er tussendoor geglipt.

    Kan je ook op verzoek (event met aangeleverd plaatje) buttons maken? M’n dochter is 5 december jarig en heeft 8dec haar feestje………….misschien wel leuk om er iets moois voor te maken

    VEel plezier met je machine!!!
    groetjes MArgrietha

  4. Gefeliciteerd met je aankopen!
    Ik ben nu al nieuwsgierig naar de dingen die je ermee gaat maken!

    x Inge

  5. Goed zeg dat je de knoop hebt doorgehakt! Fijn dat ie onderweg is en dat je eind van de week al lekker aan de slag kunt! Ben benieuwd naar je resultaten!
    Veel plezier ermee!
    Groetjes Rhea (blauw geblokt)

  6. meen je dat nu ? Krijgen we allemaal een button en labeltjes???? Waw !!!

    En vele plezier ermee !!!

  7. gaaaaaaf!!! ben er helemaal blij mee 🙂
    ga je zo mijn adres mailen!

    en stiekum ook wel btje jaloers op jouw buttonmachien! 🙂 wie weet ooit…. droom droom droom!

    liefs Karin

  8. hihi dit zijn echt portemetnicxjes want centjes om erin te stoppen heb jij niet…………..meer………..:-)

    Maar ze zijn wel errug leuk geworden, wat ben je weer lekker crea bea bezig geweest.

    X
    Simonet

  9. Wat leuk! Van harte gefeliciteerd met je buttonmachine!
    Je portomonicxjes zijn weer super, helemaal cute. 🙂

    Groetjes Audrey

  10. Hoi,

    Ik heb een berichtje gehad om mijn adres te mailen..
    Alleen kan ik niet via de blog mailen! Zou je mij je mailadres kunnen geven?

    Ik ben erg benieuwd naar je creaties! 🙂

    Groetjes!

  11. Superleuke portemonneetjes weer! 😀

    *is heel hard aan het twijfelen voor zo’n prachtexemplaar te kopen maar moet eigenlijk een beetje sparen*

Geef een reactie

