Vraagje, Verlotinkje & Weblog van de maand!

Lieve lezers, ๐Ÿ˜‰

Allereerst heb ik een vraagje aan jullie… zelf ben ik al weeeeken aan het twijfelen (en daar heb ik normaal nooooit last van hoor, echt niet!), dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik zou heel graag een buttonmachine willen kopen, maar… ze zijn nogal aan de prijs.
Al jaren denk ik af en toe “ooh, wat zou ik graag een buttonmachine hebben”, maar dan weet ik die koopneiging altijd weer te onderdrukken.
De laatste tijd lukt dat eigenlijk niet echt meer…ย Het geld brandt in mijn zak om uitgegeven te worden, maar aan de andere kant hoor ik mijn spaarvarken ook roepen. ๐Ÿ˜‰

Eigenlijk heb ik dus nog een duwtje in de goede richting nodig… ๐Ÿ˜‰
En omdat ik jullie reacties erg op prijs stel, verloot ik onder alle reacties een setje buttons (ooh nee, dat kan niet, want ik heb nog geen buttonmachine…) een setje labeltjes. ๐Ÿ˜€
Ik zou natuurlijk graag willen weten of ik volgens jou juist wel of niet een buttonmachine moet kopen en waarom wel of niet, wat je zelf van buttons vindt en of je weleens buttons hebt gekocht of zou willen kopen.
Alvast bedankt!

En misschien hebben jullie het al gezien, mijn blog is “Weblog van de maand” bij Kralen.com!
Hoe geweldig is dat! ๐Ÿ˜€
Zou ik dan nu toch een klein beetje beroemd worden? *ahem* ๐Ÿ˜‰ hihi…

22 reacties op “Vraagje, Verlotinkje & Weblog van de maand!

  1. Ja, kopen! ๐Ÿ™‚ Dat is wel heel leuk.

    En inderdaad, je staat op kralen.com. Daardoor heb ik je gevonden en volg ik je! Je hebt een erg leuke site met geweldige creaties!

    Groetjes!

  2. Een buttonmachine is in mijn ogen een hele goeie aankoop. Denk je eens in waar je dat allemaal voor kan gebruiken…dat heb ik wel al gedaan en weet je wat ik allemaal bedacht? Leuke kadootjes met een spiegeltje voor mijn vriendinnen, zussen, moeder en schoonmoeder,/ traktaties voor de kinderen, /met Sint Maarten weggeven bij de deur (krijgen de kinderen vast nergens en als je een beetje tijd hebt bij de deur zet je je machine daar neer en laat je het kind zijn/haar naam direct opschrijven button drukken en een heel blij gezicht,/ op de koninginnemarkt een gezellig standje waar de kinderen zelf kunnen kleuren en dan een button meekrijgen,/ op de tas, met naam overal en nergens op….jas, sjaal, tas, trui enz./ Verjaardagsfeestje, /voor een jarige ipv een feestmuts, /meesturen in een kaartje,/ voor het opleuken van een kadootje/ en bovenal omdat het gewoon ontzettend leuk is!!!! Oh jee nu heb ik zoveel redenen opgenoemd dat ik zelf ook heel graag zo’n machine wil hebben en volgens mij kan je er ook wel iets van terug verdienen als je wat verkoopt, workshopjes geeft op kinderfeestjes, op de koninginnemarkt tijdens een fair..of tijdens de zelfgemaakt markt in Groningen….heb ik je al overtuigd?????

    Ik zou dus zeggen…bestellen dat ding. Voor โ‚ฌ100,– heb je al een machine en materiaal…..

  3. Ja, doen!
    Ik ben ook al een tijdje aan het kijken naar de button-machines, ze zijn inderdaad erg prijzig maar zo leuk!
    Je kan er ook leuke spiegeltjes mee maken en magneten ๐Ÿ™‚
    Ik zie zo her en der buttons voorbij komen waarvan het water me in de mond loopt, dus ja, ik ben groot fan van buttons ๐Ÿ™‚

    Wat je ook kan doen is voor een zachter prijsje een machine huren om te kijken of je het wel echt zo leuk vind voordat je er echt eentje gaat kopen?

    Ennu, gefeliciteeeeeeeerd! Leuk joh!
    Nou, ik ben benieuwd of je de knoop door gaat hakken

  4. Hoi Nicole,

    Ik zou ook zeggen: Zeker doen !!!
    Ik ben hier ook al een tijdje over aan het twijfelen en ik heb nu beslist ook eentje aan te schaffen maar ik wacht nog even af tot na men verjaardag en eventueel nog de feestdagen om men budget aan te zuiveren ๐Ÿ˜€
    Maar van zodra ik kan ga ik me eentje bestellen.

    Je kan er zoveeeel kanten mee op en zeg nu zelf wie krijgt er niet graag een mooi button cadeau!
    Je kan ze dan nog zodanig maken dat ze ‘gepersonaliseerd’ zijn. En ook om bv aan cadeautjes te hangen met jouw logo op e.d.

    Ik kan zo ook nog wel even doorgaan met voorbeeldjes, maar ik denk dat je ondertussen men mening wel kent he? (a) ๐Ÿ˜€

    En bij deze ook nog gefeliciteerd hoor! Je verdient het, je blog is echt super!

    Veel Liefs
    Naomi

  5. Hoi Nicole,

    Een buttonmachine lijkt mij in elk geval enorm leuk om te hebben. Je kunt voor zoveel gelegenheden buttons/spiegeltjes/enzo maken! Ik zou er ook wel 1 willen hebben…ooit.

    Groetjes Carolien

  6. jaaaaaaaaaaaaaaaaa een buttonmachine, ik zit er zelf ook aan te denken dus ik zeg JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH doen…………….enne nog een keer JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ik heb je gezien in de nieuwsbrief en ik ben heulemaal trots want die Nicole dacht ik die ken ik dus ik heb een beroemd frรถbelvriendinnetje!!!!!!!

    X
    Simonet

  7. Hallo Nicole

    Ik twijfel zelf al heel lang om een buttonmachine te kopen en op een dag zal het ervan komen. Tot heden huur ik af en toe een machine Hier zijn mijn beweegredenen.
    – je kan er magneten, buttons meemaken, knopen, spiegeltjes …
    – zo maak ik ibj een geboorte van een nieuw mensje altijd een aantal buttons met de naam erop en geef die dan aan de ouders, ze zijn daar altijd superblij mee, ze delen het dan uit en dan zie je op eens in de winkelstraat iemand lopen met een eigengemaakte button op hun jas of rugzak

    – en de belangrijkste: als je eentje wil en je budget laat het toe! gewoonweg doen!!

  8. Daar hoef ik niet lang over na te denken: DOEN!!!! Buttons zijn altijd leuk!!! En je kunt er inderdaad ook zulke leuke spiegeltjes mee maken.

    Ben benieuwd welk machientje je gaat kopen.
    Veel plezier!!!

    Grz,
    Shaula

  9. Ja, doen!!!!!!!! Haha! Als we er nou allemaal eentje kopen, zouden we dan geen kwantum korting krijgen ๐Ÿ˜‰ * knuf * Enne.. altijd al geweten dat je beroemd was.. wacht maar, jouw creaties zijn over een paar jaar goud waard! ๐Ÿ™‚

  10. Nou Nicole, je bent niet de enige die worstelt met dit dilemma want ook ik zit steeds te dubben wel of niet.
    Natuurlijk kan je er heeeel veel leuke dingen mee doen en als je enkel voor 1 maat gaat is de prijs nog wel te doen, maar als je een apparaat kiest dat geschikt is voor diverse maten buttons dan betaal je veel geld en is dat het waard, ik weet het niet.
    Ik weet ook niet wat de meest gangbare maat is, neem je de kleinste dan kan je dit volgens mij niet gebruiken voor spiegeltjes en die zijn juist zo leuk, maar zijn die dan weer niet te groot voor magneten e.d.
    Op dit moment is het button maken heel in, maar hoe lang is dat nog en dan zit je met een duur apparaat wat je misschien niet of nauwelijks meer gebruikt.
    Dus ik twijfel net zo als jij en zou ook niet weten welke maat ik moest nemen, jij wel?
    Mijn gevoel zegt, lekker doen maar mijn verstand zegt………….weet het niet……..maar soms is het gewoon ook fijn om even niet je verstand te gebruiken en op je gevoel af te gaan en gaan genieten van iets wat je al heel lang graag wil hebben.

    Succes met het nemen van deze beslissing.
    p.s Ik heb nog nooit een buttonmachine gezien voor โ‚ฌ100,- plus materiaal, dat is echt een koopje, maar waar?

    Gefeliciteerd met je nominatie als weblog van de maand op http://www.kralen.com

    Groetjes van Claire

  11. wah! Ik ben er ook al laaaaaaaaaaaaaang over aan het nadenken en ik had ook al vele ideetjes ..;al zijn ze allemaal de revue hier al gepasseerd. Ik vind het ook best veel geld ๐Ÿ˜ฆ Heb je geen vriendin/zus/… waar je misschien met kan delen? Samen kopen? Of misschien kan je het nadien verhuren om zo wat centjes te recupureren?
    Ik heb zelf al buttons gekocht: voor men kindjes en ook een keertje voor het goede doel.
    Succes met je beslissing!

  12. Hoi Nicole,
    ik zal even advocaat van de duivel spelen….. wat is je doel met de buttonmachine? Wil je ze maken om te verkopen? Heb je dan genoeg ontwerpen om te verwerken? Lijkt het je leuk als tijdverdrijf? misschien kun je er een huren om te proberen? Ik ben zelf niet zo’n buttonfan (misschien had je dat al door?) en ik ben het wel met Claire eens, nu is het een hype, maar hoe lang blijft dat zo? Maar ja, aan de andere kant, wie weet is dit wel de ultieme gift aan jezelf. Zelf twijfel ik heel erg over een wii-fit-plus, ook zo’n grote uitgave, en hoe lang blijf ik het leuk vinden?!
    Succes met je beslissing en ook nog gefeliciteerd met je nominatie!
    Groetjjes Rhea (blauw geblokt)

  13. doen doen doen!!!
    wil t zelf ook erg graag… maar mijn spaarvarken is leeg ๐Ÿ˜ฆ
    gaaf joh zo’n ding!
    ik zou t wel weten ๐Ÿ˜‰

    groetjes
    Karin

  14. Ik zou zeggen doen!!
    Al die leuke ideetjes die ik in de reacties las, volgens mij is er best een markt voor.
    Ik bedenk ineens, vorig jaar had ik gestempelde blokjes, maar een button lijkt me ook super om aan de baasjes van m’n logeetjes te geven. ๐Ÿ™‚

    Groetjes Audrey

  15. ken je nog wat creatieve dames en heren in je omgeving ? Want misschien kan je samenleggen en er samen 1 kopen die je dan om de beurt een week mag houden of zo ?

    En ik had het gezioen bij kralen.com ๐Ÿ™‚

  16. Allereerst….. Je maakt super leuk, gave, schattige, toffe, te gekke buttons! Dus, waarom niet een buttonmachine kopen?! En als je weet dat je het heel erg veel gaat gebruiken, zie het dan als een goede knutselinvestering… Mocht je het niet meer gebruiken, kun je het altijd nog tegen een zeer goede prijs verkopen en heb je er toch veel plezier van gehad! toch? Ik wens je toch veel succes met je keuze, maar ik zal het gewoon doen!

  17. Ten eerste, van harte gefeliciteerd met je weblog van de maand ๐Ÿ™‚

    Ten tweede, je hebt toch ook een borduur machine gehad? Daar heb je toch ook veel plezier van gehad? Dus waarom dan geen button machine, je moet genieten van het leven, geld kun je toch niet meenemen in het graf dus als je rekeningen zijn betaald en je kunt het best missen dan moet je het gewoon lekker doen!

  18. Een buttonmachine vind ik echt super leuk!
    Meestal zie ik ergens leuke buttons maar net niet leuk genoeg, dus zo een buttonmachine zou super leuk zijn om zo je eigen perfecte buttons te maken.
    Als je er al zolang over twijfelt, is het wel iets dat je echt wil, niet?
    Ik zou het doen!

    x Inge

  19. Er is nu toch ook zo’n buttontang waarmee je ook knoopjes kunt maken? Ze verkopen het in de scrapbookwinkel of bij pipoos. Volgens mij is zo’n tang goedkoper dan zo’n machine, maar ik weet alleen niet wat de kosten zijn voor de materialen…. Wie weet is het een tip….

  20. Ik ga je helemaal niet kunnen helpen…
    Ik vind buttons onwijs leuk, zelf koop ik ze niet… hahaha, vind ze super om te zien, maar weet niet wat ik er aan moet mee vangen.
    Maar als je het zelf echt wil, dan zal die er zeker wel komen ๐Ÿ™‚

Geef een reactie

