Labeltjesswap

Met Else heb ik een labeltjesswap gehouden.
Else wilde graag labeltjes met paddenstoelen en ik wilde graag labeltjes met een vogelkooitje.

Kijk eens wat voor moois ik heb ontvangen:

Niet alleen labeltjes, maar ook een superschattig klosje draad, een stempel en stickertjes voor op de labelgaatjes.

En dit heb ik gestuurd (natuurlijk leuker ingepakt, maar dat heb ik weer niet op de foto gezet). πŸ˜‰

Gelukkig was Else er ook blij mee! πŸ˜€

3 reacties op “Labeltjesswap

  1. Wie zou er nou niet blij zijn met zo’n geweldige labeltjes! en dat geldt voor allebei! De vogelkooitjes zien er heel heel erg schattig uit.. :-))

Geef een reactie

