Retromandje

Hoewel ik dus écht niet van retro houdt, heb ik met het onderstaande stofje toch nog een mandje gemaakt.
Ik heb gebruik gemaakt van een nieuw patroontje, zoiets zat al in mijn hoofd om te maken, maar toevallig kwam ik zo’n patroontje tegen op internet. Nou, dan wordt het helemaal makkelijk! 😀

Binnenkort ga ik nog meer mandjes maken (maar dan met stofjes die ik zelf ook mooi vind… lol).

De winnaar van de blogverloting van hieronder is trouwens bekend, dankzij random.org! (En iets later dan gepland… oeps! 😉 ).
De winnaar is geworden… Lisette!
Gefeli, Lisette! Mail je me je adres? Dan stuur ik het stofje naar je op.

En niet getreurd voor degenen die niet hebben gewonnen, ik ben vorige week nog terug gegaan naar het winkeltje en heb het restant van het retrostofje opgekocht. Er ligt hier dus nog 2,35 meter te wachten om verdeeld te worden. Mocht je interesse hebben, laat dan een reactie achter met een leuk idee waarom jíj dat stofje verdiend (en evt. wat je ervoor in de aanbieding hebt 😉 (Ik hoef er geen geld voor, dus voor mijn part is nog een liedje zingen op één been ook prima… 😉 )). Ik ben er alleen nog niet uit of ik de stof verdeel in 3 stukken van 75 cm. of 2 stukken van 1 m. en 1 stukje van 35 cm… Laat dus ook maar weten wat je liever hebt.

Zo, nu ga ik onder een dekentje liggen met een theetje, want brrr… wat is het toch koud en stormachtig buiten. Het lijkt wel herfst. 😉 haha…

9 reacties op “Retromandje

  1. Een erg leuk mandje! Jammer dat je het zelf niets vind, of krijgt ie toch een plekje tussen je paarse spulletjes?
    Ik wil nog wel graag een stukje stof en ik heb daarvoor een hele leuke aanbieding: een zelfgemaakt kussensloopje, natuurlijk in jouw kleuren! Paars!
    Ik hoop dat je dit een leuke aanbieding vind, anders wil ik als nog een liedje zingen met een been in de lucht! Check mijn blog voor een fototje van het kussensloopje, de kleur is niet zo duidelijk te zien!
    Groetjes Rhea (blauw geblokt)

  2. Ik vind het model van het mandje erg leuk!!! 😉 Heb je de naam van de site nog gevonden, toevallig.. *knuf*

  3. Wat een orgineel mandje. Gelukkig hou je niet zo van retro. Toch leuk dat je het gemaakt hebt.

  4. Stel nou dat we iets overeen zouden kunnen komen dat ik de volledige 2.35 van je over kon nemen…dan loop ik deze winter nog in een jurk in deze geweldige stof. Ik heb alweer een nieuw retro patroon gevonden dat ik hierna ga maken..

    Maar…uit 1,35meter haal ik ook een rok wat ook al SUPER is in deze stof. Ik zou bijvoorbeeld in een stof naar jouw smaak een memory board kunnen maken zoals je ze in mijn Etsy ziet?

  5. mevrouw verburg zou jou in ruil voor het retrostofje een van haar eigen stofjes sturen!
    uit 35 cm kan geen jurkje, dus de voorkeur gaat uit naar 75 cm.
    leuk mandje, by the way!

Geef een reactie

