Retro *verloting*

Gisteren was ik in het plaatselijke stoffenwinkeltje en daar zag ik deze retrostof in de opruiming liggen.
Zelf heb ik helemaal niks met retro, maar ik weet dat een aantal dames in blogland er helemaal weg van zijn.
Ik kon het stofje dus niet laten liggen en wil het graag verloten.

Wat kun je winnen? 😀 Onderstaand retrostofje, 1m. breed:

Wat moet je ervoor doen? Zing een liedje terwijl je op één been staat. Laat een berichtje achter.
Op woensdag 10 november a.s. maak ik de winnaar bekend.

En natuurlijk kon ik niet zomaar een stofje kopen zonder er wat mee te maken, dus heb ik twee notitieblokjesomslagen gemaakt, gebruik makende van mijn eigen tutorial. 😉
(Ik zal de tutorial aanvullen met een berekening hoe je de omslag aan kunt passen naar grotere notitieblokjes).

Toen bedacht ik me dat mijn buuf ook erg van retro houdt, dus heb ik haar blij gemaakt met één van de twee hoesjes (en natuurlijk heb ik hem eerst weggegeven en daarna pas een foto gemaakt, lol…).

[Edit] En de winnaar van dit retrostofje is… Lisette! Gefeli! 😀

27 reacties op “Retro *verloting*

  1. ooh wat lief dat je het stofje toch gekocht hebt. Ik ga me binnenkort eens wagen aan je tutorial van het omslagboekje.

  2. als ik dat hoesje zie zou ik acuut ook weer van retro gaan houden.. Ziet er geweldig uit! Je buurvrouw zal wel blij met je zijn! 😉

  3. ik hou van retro !!! ( maar van welk stofje, knoopje, garentje, kraaltje hou ik nu niet eigenlijk … )
    Ik doe dus graag mee.
    En wat lief dat je aan je lezers denkt !

    Oh, en dat liedje op 1 been heb ik gedaan zenne, gelukkig was er n iemand die het zag en vooral hoorde 😉

  4. Ik heb mijn hele kinderserie repertoire gezongen stond op 1 been met een feestmuts op… IK VIND HET STOFJE SUPER GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF

    jaja retrofan

    en zou hem heel heel heeeeeeeeeel graag willen hebben om een super mooi memobord voor op onze slaapkamer te maken!

  5. Ja het is een mooi retro lapje en ja wil graag mee doen.
    Ga dan ook gelijk je tutorial van het omslagboekje bekijken en uit proberen.

    Groetjes Marion

  6. Ja wat zal ik toch eens gaan zingen…. hmmm….Oja! Het is toch bijna zover…

    Oooo kom er eens kijken, wat ik op de deurmat vind… alles gekregen van die lieve hulpsi….waaaaaaaaaaaaa…..

    Nou ja, ik ben niet zo´n flamingozanger!

  7. Nou, ik waag toch ook men kans hoor. Won nog nooit een give-away, dus misschien heb ik ooit eens meer geluk…

  8. he gekkie, iets kopen speciaal voor ons… ja je wordt een beetje kierewiet als je bloggen leuk vindt. Natuurlijk doe ik graag mee, zong ik op 1 been.
    Wie weet winnen we wel bij elkaar 😉

  9. Wat ’n apart stofje! Ik doe graag mee hoor!! Ik wil ook nog steeds een hoesje voor een blokje maken. Eerst een schrijfblokje kopen…

  10. *ik zing een liedje terwijl ik op een been sta*
    Oh nee dat hoefde niet lol
    Leuk stofje. Zeker zo als omslaghoesje!

  11. Drie maal drie is neeeeeheeeeegen, ieder zingt zijn eigen lied
    Drie maal drie is neeeeeheeeeegen,en Dutchie zingt haar lied……
    Op een been, ondersteboven, achterstevoren, met twee vingers in mijn neus 😉
    Met andere woorden, deze dame doet mee!
    Heerlijke stof…. kwijl….
    Zal ook een linkje op mijn blog plaatsen 🙂

    Groetjes!

  12. Tjonge jonge wat een gave stof zeg! tuurlijk doe ik mee enne je test is gelukt hoor.

    kreeg netjes de melding dat wat ik zoek , dat het n iet op je site aanwezig is…zoiets.

    groetjes monique

  13. Owh die is gaaf!!!! Als ik deze mag winnen ga ik je tut uitoproberen. Ben niet zo handigmet een naaimachine, maar met je tut kom ik er vast wel uit.

  14. Tof stofje! Mag ik ook meedoen ?
    Ik heb hier zonder dat ik het wist al aan je voorwaarden voldaan: met drie sloebers in huis wordt er hier volop gezongen en “zottekes” gedaan.

  15. Wat een mooie vangst! Daar zou zo’n gaaf rokje uit kunnen komen dat bij mijn bruine retro laarzen past.. Of als de lap te klein is voor rond mijn billen, dan is een tas die bij mijn laarzen past ook nooit weg 😉

    Mooie hoesjes maakte je. Dat is ook zo leuk om te doen!

  16. Je notitieblokje is mooi geworden!!!! Ik doe niet meer hoor, ben ook niet zo van de retro 😉 Pff.. hoef ik gelukkig niet te zingen 😉

  17. Ik wil graag meedoen aan jouw give away, wat een prachtig stofje, staat super bij het omslagje. Knap
    Groetjes, Natasja

  18. Wow, ik zie al iets ontstaan van dit mooie stofje! Ik denk aan een tasje, of een mooie hoes voor mijn laptop, de vorige is een kussen geworden!
    Ik doe graag mee met deze give-away!
    Groetjes Rhea (blauw geblokt)

  19. Pingback: Retromandje « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

