Winnaar blogverloting enzo…

De winnaar van de 50.000 bezoekers-blogverloting is geworden: Audrey! 😀 

Gefeliciteerd! Het aardbeienmandje komt naar je toe. Mail je me even je adres?

En nu we het toch (alweer… 😉 ) over mandjes hebben… zoals jullie weten gebruik ik de tutorial van Vlijtig hiervoor. Deze is in het Engels, maar ze vertelde me laatst dat ze in het voorjaar een boek uitbrengt (hoe cool is dat!) met zelfmaakdingetjes voor meisjes (we zijn allemaal nog meisjes, toch? 😀 ) waarin ook de tutorial van dit mandje in het Nederlands komt.

En nu ga ik zitten wachten totdat iemand zegt dat ik ook een boek mag gaan uitbrengen… 😀 lol… 😉

9 reacties op “Winnaar blogverloting enzo…

  1. Van mij mag je direkt een boek uitgeven.
    Je maakt zo prachtige dingen en er staan al “tutorials” op je website.

    Dus, ga er gerust voor.

    groetjes,
    Knutselbeertje

  2. Gefeliciteerd Audrey! Ben maar een klein beetje stikjaloers, haha.

    Nicole, ik denk dat jij inmiddels best een boek vol krijgt! Go for it!! 🙂

    Lfs, Lies

  3. Gefeliciteerd Audrey! En hoop ook voor je dat je een boek uit mag geven! Geloof zeker dat het goed gaat lopen met al die leuke tuts!

  4. Ooooooh, wat leuk!!
    Ik vind het mandje zo cute, ik ben er nu al blij mee. 🙂
    Dank je wel!!

    Ennuh, van mij mag je een boekje uitgeven hoor, ik ga er dan zeker eentje kopen.
    Groetjes Audrey

  5. Hoi Nicole,
    Het is een fantastische blog. Mijn complimenten.
    Het was gezellig gisteren.
    Ik wil graag iets leuks bestellen voor een jongetje dat is geboren in de familie van Godfried.
    Kun je me een tip geven?
    Groetjes,
    Truusje

Geef een reactie

