Zpagettiarmbandjes, deel 2

Na de eerste zpagettiarmbandjes (zie hier), heb ik er de afgelopen week nog een aantal gemaakt.

De eerste twee heb ik opgevrolijkt met Swarovski’s…

En daarna wilde ik er een paar met Swarovski’s en haaksels maken, maar ik vond ze eigenlijk met alleen gehaakte bloemetjes ook wel erg leuk geworden…

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Het zpagettiarmbandje wat ik voor mezelf heb gemaakt (zie de link bovenaan deze post), draag ik bijna dagelijks. Hij zit zo lekker zacht. πŸ˜€

9 reacties op “Zpagettiarmbandjes, deel 2

  1. Leuk leuk leuk leuk leuk leuk leuk leuk πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€

  2. Love it Love it Love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    kan me voorstellen dat het lekker draagt, zo lekker z8. Alleen denk ik dat ik de hele tijd zou ‘spelen’ met het armbandje, dat doe ik ook altijd met lintjes en dergelijke…..:-(

  3. Ze zijn weer hartstikke leuk Nicole!
    Keep up the good work! πŸ™‚

    Lfs, Lies

  4. Gisteravond zat ik op de bank, met een legging in mijn handen die ik eens veel te groot kocht… Ik dacht, als ik daar nou eens een armbandje van maak en daar een bloemetje op haak? πŸ˜€ Whaaa, grappig! Leiuk zijn ze, en idd, heerlijk zacht, ik heb die van jou ook dagelijks om!

Geef een reactie

