*50.000 bezoekers! & blogverloting*

Jeej, elke keer weer is het een feestje om te zien hoeveel bezoekers mijn blog heeft gehad!
En nu dan zomaar ineens 50.000 bezoekers! Whoei! *blij*

Dat vraagt weer om een blogverlotinkje… 😉

Je kunt winnen:
– 1 van deze 2 mandjes (jij mag kiezen welke)

OF

– een portemonneetje met een stofje naar keuze (zie mijn blog voor de stofjes die ik heb)

OF

– onderstaand Crystal Bangle hangertje van Swarovski en zilver (excl. ketting)

Laat een reactie achter met een leuke boodschap ( I loooove blogberichtjes! 😀 ) en welke van de kadootjes je zou willen winnen.
Op dinsdag 5 oktober maak ik de winnaar bekend.

Enjoy! Enne, op naar de 100.000 bezoekers! hihi…

[Edit] En de winnaar is… Audrey! Gefeliciteerd! 😀 Het aardbeienmandje komt jouw kant op!

45 reacties op “*50.000 bezoekers! & blogverloting*

  1. Gefeliciteerd !! Jemig, alweer 50.000 bezoekers, belachelijk veel ;-)) Op naar de 100.000 !

    Enne…zo´n geweldig lief mandje, dat zou ik geweldig vinden, kan ik altijd goed gebruiken voor mijn spulletjes ;-))

    xx

  2. Ongelooflijk wat veel bezoekers, nou ja je hebt ook een leuke blog om te kijken en te lezen.
    Als ik iets win dan zou ik graag het mandje met de aardbeien willen…zo schattig!

  3. Zo jij gaat lekker, 50.000 bezoekers is niet mis 🙂 Gefeliciteerd.
    Omdat ik net een ekster ben en van bling bling hou ga ik voor de prachtige hanger Crystal Bangle.

    gr Alette

  4. Gefelicieerd met je mega-veel-bezoekers!!! Maar je hebt ook zo’n fijne blog hé!!

    Dat aarbeienmandje vind ik suuuuuper!!! Wie weet… ik duim voor mezelf hoor! 🙂

    Groetjes, Saskia 🙂

  5. Nicollie is duidelijk klaar voor het grote publiek!!!
    Gefeliciteerd met zo’n massa lezers…geeft je een goed gevoel he?

    Tja ik zou heel graag een gokje wagen voor zo’n skeetig opbergmandje!

    Geniet van alle reacties!
    Ebi

  6. wow alweer 50.000 bezoekers, je gaat als een speer!! 😀 maar dat is ook niet zo gek want je blog is gewoon heel leuk om te lezen 😀 je berichtjes zijn ook altijd zo lekker vrolijk! En mocht ik iets winnen ga ik voor ’n portemonneetje want vind die zo gaaf 😀

  7. Gefeliciteerd en wat leuk! Ik ben dol op verlotingen en zou graag de chrystal Bangle willen ontvangen als ik win. De andere dingen zijn ook super maar die kan ik zelf ook maken en de hangers niet.
    Groetjes, Josette

  8. Whaaaaa, het groene mandje!!!! Dat past wel bij onze doopsuiker!! 😉
    Er zullen in ieder geval nog véééééééééél extra bezoekers komen want hier staan echt mega-leuke dingen op!!!
    Doe zo verder!

    Groetjes!

  9. Oei dat zijn leuke dingen en dan wil je dat wij kiezen…..
    Veel te lastig hoor. Je maakt veel te leuke dingen.
    Maar de hanger zou ik dan wel het leukste vinden, want naaien doe ik zelf ook wel, maar zoiets maken heb ik geen kaas van gegeten.

  10. hoi nicole!

    proficiat met je 50.000 bezoekers!
    wat leuk dat je weer een blogverloting doet (en wat is ie weer ontzettend leuk!!!)

    mocht ik wat winnen, ik doe graag mee voor 1 van beide mandjes (vind ze allebei leuk dus maakt mij niet zoveel uit welke van de 2 😉 )

    veel liefs
    Naomi

  11. Nicollie’s,

    Wat voor nieuws!!
    Weer leuke spullen te winnen
    die wij kunnen beminnen.
    Zowel het mandje als het portemonneetje,
    kunnen nuttig gebruikt worden in mijn “ateliertje.
    Ook ik ben dol op paars
    en ben daarom één van je bewonderaars.
    Hopelijk win ik nog eens iets leuk.
    Tot zover deze zinspreuk 🙂

    Ik ben wel geïnteresseerd in het lichtpaarse mandje of portemonneetje 🙂
    Op de 100 000 bezoekers!!!

  12. van harte met je 50.000 bezoekers. knap hoor. dat zegt wel dat je het erg leuk doet en een verloting is altijd leuk.
    ik heb je blogs pas net ontdekt en vind het erg leuk. heb ik even meteen de goeie te pakken!!!!!
    veel succes en op naar de 100.000!!!!!!

  13. Wat leuk weer een give-away en daar mijn kleur ook paars is, wil ik graag iets met paarse stof.

    Bedankt voor alle inspiratie, ga zo door.

    Groetjes
    Yvonne

  14. Jeetje 50.000 bezoekers!
    Straks ben je echt wereldberoemd 😀

    En wat ongelooflijk lief dat je er gelijk weer een blogverloting van maakt.

    Ook ik zou erg blij zijn met een creatie van jouw hand… het portemonneetje en het mandje (uiteraard in het paars), vind ik super!

    liefs Kim

  15. WAUW wat veel volgers!! LEUK LEUK.
    Ik ga voor het paarse mandje! Altijd mooi, kan ik natuurlijk altijd gebuiken.
    Ga lekker door met je blog ik bljif je volgen

  16. Gefeliciteerd!!!! Wow!! Wat veel!! Ik wil een mandje hihi!! Een paarse!! Ik heb net een roze gemaakt, ja ja!! 🙂 Foto volgt gauw! Knuf, Nancy

  17. Heeey,
    Gefeliciteerd!! Echt veel. Als ik zou winnen dan ga ik voor.. een mandje. 😀
    Groetjes, Lisa.

  18. proficiat met al jouw bezoekers,ik wou dat ik er een heel klein beetje had!!Maar er zijn steeds mooie dingen te zien,inspiratie!!!!echt wel leuk!ik zou graag zo een zakje winnen!!!

  19. Wow!! dat is veel!! Proficiat, en nu op naar de 100.000!!!!
    dat zal vast snel lukken, want er is zo veel te zien en te lezen en te genieten.. heel leuk allemaal!!
    Als ik toevallig zou winnen 😉 kies ik het rechtse (lila?) mandje!

  20. wow, was je blog nog niet tegen gekomen, maar vind het erg gezellig hier……en doe natuurlijk heeeeeeeeeeeel graag mee met de Give away en ga dan voor het blauwe mandje…

    Blijf je volgen hoor.
    groetjes angela

  21. Zoveel bezoekers; WAUW!!! Je hebt een leuke blog, ik kom na vandaag absoluut vaker een kijkje nemen!

    Voor het geval ik zou winnen: een portemoneetje in een vrolijk stofje is nooit weg!

  22. Wow, jij gaat super!
    Gefeliciteerd met je 50.000 ste bezoeker!
    Ik vind het aardbeienmandje helemaal geweldig, leuk voor kleine frutjes. 🙂

  23. Hartelijk gefeliciteerd, Nicole !! Het is geen wonder dat er zoveel bezoekers op je blog komen: het is hier zó gezellig. 🙂

  24. You love blogberichtjes, I love schrijven van blog berichtjes vooral berichtjes waar nicxs zinnigs instaat………….spammen!!!!!!!

    Nee nu ff serineus dat je al zoveel bezoekers hebt gehad heeft te maken met je leuke posts, creativiteit!! Het is altijd weer een feestje om je blog te bezoeken en te lezen…………

    Dikke X

    Simonet

  25. Wat een leuke blogberichtjes.

    Ben hier bij toeval terecht gekomen, heb heel veel leuke ideeën opgedaan, nu alleen nog uitvoeren.

    Je mandjes zijn super

    Ik blijf je volgen.

    gr. Silvia

  26. Jeej, 50 000 bezoekers! Die 100 000 zal je ook zo halen denk ik!

    Ik zou graag meedoen met de verloting, zo’n portemonneetje zou super zijn want die vind ik helemaal fantastisch! 😀

    Groetjes,
    Veerle

  27. Hoi,
    ik ken je blog pas sinds eergisteren, maar heb hem meteen bij favorieten gezet (tenminste, RSS-feed aangezet). Eerste berichtje wat ik tegenkom, is deze verloting. Mag ik dan wel meedoen? 😮

    Ik wil sowieso zeggen dat ik je blog heel leuk vind. Volgens mij heb ik de helft nog niet gezien, maar ik word helemaal vrolijk en geinspireerd door wat je allemaal post. Heerlijk!

    Groetjes Mieke

  28. Gefeliciteerd!

    Ik ga niet meedoen, want ik ben al onwijs verwent door je, maar superleuk dat je zoveel bezoekers hebt joh!

  29. Ohh ik kom voor het eerst op je blog, en een super blog heb je!
    Ik zou graag meedoen en dan het aardbeienmandje!
    kan ik als toilettas gebruiken nu heb ik een hele saaie, en met die toilettas wil je gewoon opstaan =)

  30. Super mooie mandjes maak jij! Ik ben gek op de groene met de leuke aardbeitjes op! Ik maak een link op mijn pagina. Liefs

  31. Ik heb net vers je blog ‘ontdekt’, en wat is ‘ie leuk!!! Dat je zoveel bezoekers hebt verbaast me dan ook niks 🙂

    Ik ga nog even verder snuffelen maar schrijf me nu alvast in voor deze super giveaway, het paarse mandje vind ik ’t leukst!

  32. Wauw zeg, 50.000 bezoekers, dikke proficiat.
    En natuurlijk doe ik graag mee… voor het portemonneetje 🙂

  33. vijf….tig…duizend .!!!!!!.. gelukkig moest je ons niet allemaal van koffie en taart voorzien ;-))
    en ik kan ni kiezen, of toch
    na 4 keer heen en weer scrollen, doe mij maar een roodkapjes-portemonne

  34. Ooooooooh wat leuk weer! Gefeliciteerd met je 50.000 bezoekers en inmiddels vast meer! Tja en toch zal ik ook graag wat willen winnen, want ik ben helemaal gek van je portemoneetje (L) Succes verder met je blog….

    Liefs Romana
    (Sow Cute)

  35. O, dat aardbeimandje, daar smelt ik voor… Mag ik dus ook meedoen ?

  36. Goh heb net je site ondekt super ga zo nog effe bij je neuzen geen wonder dat je al zoveel bezoekers hebt ,graag ding ik ook mee met de verloting ja ik vind de mandjes super ik ga voor het aardbeien mandje met groen .

    Groetjes Mariska

  37. Gefelciiteerd met je 50000 bezoekers, echt heel leuk, en ik weet zeker dat je binnen de kortste keren 100000 bezoekers hebt, je blijft maar stijgen! Dat kan ook niet anders met zo’n geweldige site!
    Ik wil graag meedoen en ik ga voor het portemonneetje, en ik vond hem wel leuk zoals ie er op de foto uitziet,d us die paarse met bloemetjes! 🙂
    Groetjes jessica

  38. Oh wat een leuk mandje! En wat een hoop bezoekers zeg. Gefeliciteerd! Het is een beetje laat maar als je het leuk vindt kun je deze giveaway op de valreep nog op mijn blog plaatsen in de Giveaway Guide. Hij staat in de rechter zijbalk op mijn blog en ik zou het super vinden als je jouw giveaway erbij wilt zetten.
    Groetjes!
    Annemarie

Geef een reactie

