Vlaggetjes

Een ander projectje wat nog op mijn to-do verlanglijstje stond, is om een vlaggetjeslijn te maken.
Vanochtend ben ik daarmee begonnen, nadat ik had bedacht dat het wel leuk zou zijn om vlaggetjes met zakjes te maken.
Zo hangt ie niet alleen voor de mooiigheid, maar ook voor de handigheid. 😀

Hij heeft 2 verschillende kanten, één met Gorjuss-stempels…

… en één met zakjes…

Mochten jullie interesse hebben in een tutorial, 😉 ik heb foto’s gemaakt tijdens het maken van de vlaggetjeslijn, dus ik kan zo een tutorial maken. 😀

14 reacties op “Vlaggetjes

  1. jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa leuk weeeeeeeer…………..oh ik heb nog zoveel te doen………………

  2. Ja graag hoor ,was net aan het denken om ook een vlaggenlijn te maken ,dus tutorial zou welkom zijn

  3. Hadden we maar veel meer tijd.. De vlaggenlijn is erg leuk! en zie ik daar weer de lintjes?? ;-))

  4. Wat is een tutorial?

    Ik zoek nog een rood met witte pannenlap, hij staat op internet.

    Wie o wie kan me hieraan helpen, ik heb nog zoveel katoen, en al 200 stel pannenlappen van het zelfde patroon gemaakt, dus wil nu ik iets anders.

    Groetjes Corry.

  5. tof !!! en dat staat ook nog op mijn te doenlijstje. Dat lijstje is echter al héél erg lang 🙂

  6. Wat leuk en apart zeg! Deze heb ik nog niet eerder gezien. En een tut is altijd welkom 😀

  7. tutorial welkom van de vlaggetjeslijn….heb binnenkort verjaardag van de kleintjes van mijn beste vriendin dus leuk vlaggenlijntje is welkom!

Geef een reactie

