Nieuwe banner…

… en benieuwd wat jullie ervan vinden! 😀

21 reacties op “Nieuwe banner…

  1. Ik sluit me helemaal bij de rest aan.. inderdaad, precies te zien waar je allemaal mee bezig bent! en dat is heel wat 😉

  2. Lieve kleurtjes bij elkaar en jaaaa bla bla bla iedereen heeft het al gezegd en ik zeg het nog een keer! Het past goed bij wat je nu allemaal maakt, leuk leuk leuk…!

  3. GGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFF!!!!
    nee echt serieus!

    waarom begin je niet gewoon je eigen webwinkeltje dan??? 🙂
    of verkoop het via iemand… (CreaKa bijv :P)
    zou super lopen denk ik! 🙂

    liefs Karin

  4. Hai, hij is leuk, maar 1 mini kritiek puntje: ik zou de tekst in de echte banner iets omhoog doen, nu is ie niet helemaal goed te lezen. Verder super en zeer passend!

Geef een reactie

