Hartjeshangertjes

Afgelopen weekend waren we bij onze oude buren (nou ja, ze zijn niet oud, maar het zijn onze vorige buren 😉 ) op visite (was erg gezellig!) toen de buuf zei dat ze laatst leuke stoffen hartjeshangertjes had gezien en dat dat misschien ook wel iets leuks voor mij was om te maken.
Zulke hangertjes stonden al een tijdje op mijn verlanglijstje om te maken, dus ben ik gelijk maar aan de slag gegaan…

Bestempeld met een Gorjusstempel:

De achterkant:

Met mijn nieuwe matroesjkastofje:

De achterkant, met een zakje waar bijv. een lief briefje in kan:

En een klein, bestempeld hangertje:

Allemaal gemaakt met mijn nieuwe lintjes. 😀 (Zie je wel dat ik die uitermate dringend nodig had en het dus echt geen onnodige aankoop tijdens mijn koopstop was? lol…)

14 reacties op “Hartjeshangertjes

  1. Ziet er weer leuk uit…ik heb ook allemaal lintjes besteld, zodra ze binnen zijn ga ik me er ook maar eens aan wagen.

  2. wow de stof van de achterkant van je eerste hangertje is echt gaaf!! 😀 en de hangers zijn superleuk en lief geworden 😀

  3. Wat een schatjes!
    Enne, WAUW!! Wat een heerlijk pakket kreeg ik vandaag in de bus. Helemaal verliefd ben ik erop, super!
    Vraagje… Heb jij een pons voor die labels? Ik wil dat ook zo graag, maar weet niet wat ik ervoor moet kopen. Zooo leuk zijn ze! Echt heel heel heel heel blij mee ♥

  4. Wat een geweldig leuke hartjes! Je bent wel een vreselijk bezig iemand als ik zie wat je allemaal fabriceert en bedenkt.. En ja, de lintjes waren dus echt een noodzakelijke aankoop
    😉
    Nadat je had geschreven dat ze bij de Witte Boekenwinkel te koop waren ben ik daar meteen heen gegaan en ja hoor!! er waren nog een paar kleuren.. en ook leuke kralen en andere lintjes.. en dan te bedenken dat ik me had voorgenomen voorlopig even niets meer…. je raadt het al ;0

  5. Oef, wat zijn ze weer ontzettend leuk zeg, schattige hartjes, schattige stofjes en superlieve lintjes, helemaal top weer Nicole!

Geef een reactie

