Swap met Lique

Lique heeft me een doos met restjes Zpagetti gestuurd, die ik gebruik om o.a. armbandjes te maken.
De bloem op de foto heb ik zelf gehaakt, tenslotte moet er ook gehaakt worden met Zpagetti. ๐Ÿ˜‰


Ook zat er een supercute spaarpotje in met een kokeshi (die komt goed van pas tijdens mijn koopstop… ๐Ÿ˜‰ ), een hele grote zak vulspul (om o.a. amigurumibeessies te vullen) en een boel vlieseline.

Lief he! ๐Ÿ˜€ Lique, hartstikke bedankt!!! Ik ben er heeeel erg blij mee!

En dit heb ik naar Lique gestuurd:

Een punnikklosje, een lapje stof met matroesjka’s (deze heb ik ook voor mezelf gekocht, natuurlijk…), een crystal bangle, een dog tag, twee hangertjes bestempeld met o.a. Lique’s naam, een matroesjkastempel, een button, een boel lintjes, een doosje met freubelspul en labeltjes.

Gelukkig was Lique er ook erg blij mee! ๐Ÿ˜€

11 reacties op “Swap met Lique

  1. Nicole! Hoe maak jij die prachtige labels?! Ik heb ze laatst ook geprobeerd te maken, maar zijn grandioos verprutst ๐Ÿ˜ฆ
    Verder een super leuke swap!

  2. alweer een leuke swap!!
    Ik vind de spaarpot en het punnikklosje helemaal te gek!! ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€
    je dogtag is trouwens ook weer erg mooi geworden! En je hebt de komende tijd nog wat te doen te zien aan de hoeveelheid zpagetti

  3. Wow, super!!! Alllebei!!! De spaarpot is geweldig en echt wat voor jou haha! Het punnikklosje is ook ontzettend leuk!! Wat een geweldige swap!! Jullie kunnen allebei weer lekker aan de slag!!

  4. hoi gefeliciteerd!!! ik kijk ook regelmatig op je blog vind het heerlijk ideeen op te doen. ik wil zelf ook een eigen stempel kan ik die zelf maken??

    groetjes saskia en veel succes met je site

  5. wat hebben jullie beide leuke spulletjes geswapt!!!!!!!!!!!!!

    Ach en een lege spaarpot is ook leuk toch net als een portemetnicx hihi. Deze is al e om te cute om gewoon voor de leuk neer te zetten!!!!

  6. ik zoek ook restjes zpagetti. heeft iemand wat voor mij? en die labeltjes maak je die zelf of kan ik die kopen?

Geef een reactie

