Gorjuss stoffen hangertje & Award

Deze stempels waren te mooi om te laten liggen (en ook nog eens in de uitverkoop), dus ik mocht van mezelf bestellen… 😉
Eigenlijk heb ik mezelf een tijdelijke koopstop opgelegd (streng he 😉 ), maar af en toe moeten de regels overtreden worden, toch?

Ik wil van alles leuks ermee gaan maken, maar tot nu toe heb ik alleen deze stoffen hanger gemaakt.
De bloempjes heb ik geborduurd met katoen.
Ik ben er alleen niet zeker van of het nou een leuke of juist een knullige hanger is, maar dat willen jullie me vast wel vertellen… *grinnik*

Ach ja, het heeft me in ieder geval weer even van de straat gehouden… 😉

Van Audrey van Het Kabinet kreeg ik The Versatile Blogger Award, bedankt Audrey!

***************************************************
The award comes with a few easy rules:

Thank the person who gave you the award.
Tell 7 things about yourself.
Award 15 other bloggers that you enjoy reading.
****************************************************

Nou, zo te lezen heb ik punt ÊÊn al afgewerkt. 😉
Voor 7 dingen over mezelf, verwijs ik je naar deze award van onlangs.
En de 15 bloggers mogen jullie zelf uitkiezen uit de lijst aan de linkerkant. 😉

Zo, kom ik daar makkelijk vanaf. 😉 hihi…

17 reacties op “Gorjuss stoffen hangertje & Award

  1. vind je hangertje erg leuk! En stempels gaaf! Ik heb ponsen besteld 😀 maar wacht nog tot ze er zijn! Dan laat ik je nog weten 😉

  2. 15 bloggers….!! 😐 Jeetje… da’s veel… Heb ook ondertussen wat van die awardjes gehad en doorgeefdingen en altijd doorgeven aan minimaal aantal bloggers… Maar ik ken geen bloggers die hem dan al niet hebben gehad..
    Dus geen awardjes voor mij….

    Over de hanger moet ik ook nog even nadenken hoor….

  3. helemaal niet knullig, joh, Ik zou er nog wat meer maken en samen in een lekkere knoestige tak hangen die je in een mooie vaas ergens neerzet. In combinatie met andere hangers of herfstbladeren ofzo

  4. Ik vind de hanger erg mooi, echt! Eenvoudig en daardoor juist mooi! Enne.. zullen we samen in Parijs gaan shoppen 🙂

  5. Wel herkenbaar hoor zo’n ‘koopstop’ 😉
    Hele leuke stempeltjes zeg! Ik snap wel dat je die graag wilde hebben. Ook leuk gedaan zo op zo’n hanger! Daar kan je eventueel ook nog lavendel in doen, dan heb je geurzakjes. Ziet er mooi uit!

  6. Jee, 15 bloggers, dat is wel een hoop!
    Ja leuke suggestie van Poppymieke en Mirlady, lavendelzakjes 😀 (of ander lekker vulsel)
    Enne als je maar plezier had in het maken he 😀 daar gaat het toch ook om 😉

  7. Weer superleuk! 🙂
    Ik vraag me altijd af, wanneer maak je al die leuke dingen?

    Lfs, Lies

  8. Oh wat een leuke stempels 🙂 en je hebt er weer iets leuks van gemaakt.
    Ik mag van mezelf even niks kopen, heb zoveel nu moet eerst maar weer eens iets maken 🙂 🙂

    gr Alette

Geef een reactie

