*100 volgers ~ grooote blogverloting!*

Ja hoor, eindelijk ๐Ÿ˜‰ heb ik 100 blogvolgers! (eigenlijk zijn het er inmiddels al 102…). ๐Ÿ˜€
En zoals beloofd is hier dan de grooote blogverloting!

Wat kun je winnen?

Allemaal handgemaakte spulletjes:
~ schattig, roooze ieniemieniemandje
~ blauw tea-time make-uptasje (andere spulletjes mogen er ook in, hoor… ๐Ÿ˜‰ )
~ paars nicollie portemonneetje
~ houten stempel met matroesjka
~ dog tag hanger met kokeshi
~ zilveren Crystal Bangle hangertje
~ Zpagetti armband met grote zoetwaterparel

Hoe doe je mee?
Laat hier een berichtje achter, waarin je vertelt wat je hetย leukste itemย van de blogverloting vindt รฉn wat je van mijn blog vindt.
Ik zou het leuk vinden als je dezeย blogverloting op je blog noemt, maarย dat is niet nodigย om mee teย kunnen doen aan de verloting.
Op zondag 19 september maak ik de winnaar bekend!

Enjoy! ๐Ÿ˜€

[Edit] En de winnaar is… Jantina! ๐Ÿ˜€

Gefeliciteerd Jantina en iedereen heeeel erg bedankt voor de leuke reacties! En wat zijn het er veel! ๐Ÿ˜€

83 reacties op “*100 volgers ~ grooote blogverloting!*

  1. Wat geef je veel leuke spullen weg he!
    Ik doe graag mee met je give away :)!
    En dan ook nog kiezen? Pfff wat lastig!!
    Ik denk dat ik dan toch voor de stempel ga, die vind ik echt geweldig!

  2. Wow! Meer dan 100 volgers, Proficiat! Ja, ja… daar hoort een blog-feestje bij! ๐Ÿ™‚
    Zoveel moois… moeilijk om te kiezen hoor… Maar het roze mandje zou prachtig staan op mijn knutseltafel!!

    Groetjes, Saskia ๐Ÿ™‚

    **je staat nu in mijn lekkere candy-bar, aan de rechterkant van m’n blogje**

  3. WooW meer dan 200 volgers! Gefeliciteerd. En wat een leuke give away. Ik doe graag mee! En wat een leuke spulletjes! Pff, dat is moeilijk kiezen zeg, euhh..
    ik ga voor het blauwe etuitje. die vidn ik wel erg leuk en past mooi op mijn kamer!

    Groetjes, Lisa. ๐Ÿ˜€

  4. Wauw wat een mega verloting! Gefeliciteerd met de vele volgers!
    Ik ben helemaal weg van je roze basket. Wat een droppie. Maar eigenlijk is alles hartstikke leuk.
    Wat ik van je blog vind… hhmmm…. nou…. eigenlijk wel heel leuk en vooral ook gezellig.

    Groetjes,
    Wanda

  5. Hoi Nicole.

    Via de amigurumi-hyves was ik al een paar keer op je blog geweest. Ik ben eigenlijk niet zo bekend met blogs en wist eigenlijk niet wat er nou zo leuk was aan dat volgen… Tot ik na de tea-wallet en de basket het volgende leuke inspiratie-idee op je blog opdeed, namelijk de glaze hanger. Toen bedacht ik dat het wel leuk zou zijn om je blog te gaan volgen om vooral geen leuke ideeen te missen. Jouw blog is de eerste die ik ben gaan volgen, inmiddels volg ik er 3.
    Zelf heb ik geen blog, wel een Flickr-account.
    Oja, het leukste van je verloting vind ik de matroushka-stempel; leuk om zelfgemaakte spulletjes te pimpen, herbruikbaar en hip! ๐Ÿ˜€

    Liefs,

    Mirjam.

  6. wauw, een mega give-way! super , erg vrijgevig!!
    Enne.. kiezen is altijd lastig, maar mijn lievelingskleur is paars, dus ik vind het portemonneetje wel leuk alsook de zpaghetti met zoetwaterparel!

  7. Leuke spulletjes kun je maken nicollie.
    veel suc6 en plezier met de verloting.

  8. de leukste kiezen? eentje maar???
    ik ben dol op de stempel en de dog tag. maar al de rest is ook zoooo leuk! dat armbandje โค

  9. oeps, en toen was mijn berichtje opeens vertrokken…. ik wilde nog zeggen, gefeliciteerd met de magische 100 volgers!!!!!

  10. Hoi Nicole!

    Gefeliciteerd met je (intussen al meer dan) 100 volgers!!!
    Ik ben al een tijdje volger en echt gek op je blog en al helemaal al die leuke spulletjes die je maakt ๐Ÿ˜€

    Vind het een super verloting die je weer weggeeft!!!
    Het is niet makkelijk (want alle spulletjes zijn zo leuk!) maar als ik er dan echt eentje uit moet kiezen dan vind ik het roze ieniemieniemandje echt heel erg leuk (roze is echt mijn kleur ๐Ÿ˜€ hihi)

    Veel Liefs
    Naomi

  11. Wat een leuke cadeautjes geef je weg, alles is leuk, maar als ik mag kiezen wordt het het armbandje.

    Ik zoek nog een patroon van pannenlappen, ik heb ze wel eens gezien op internet maar vergeten bij mijn favorieten te zetten. het waren rood met witte blokjes.

    Veel succes met je verloting, en je maakt heel leuke dingen.

  12. Gefeliciteerd met zoveel volgers!
    En wat een leuke spulletjes verloot je. Het leukste item…. alles ziet er zo leuk uit. Als ik moet kiezen, dan vindt ik de stempel en dog tag erg leuk.
    Veel succes verder en natuurlijk zal ik een linkje plaatsen.

    Groetjes,
    Lysanne

  13. jipppie!!! Champagne ๐Ÿ˜‰ Gefeliciteerd!!! Ik heb al zoveel spulletjes van jou, dus ik doe niet mee hoor! Alhoewel, misschien voor Lisa dan, die is helemaal weg van het blauwe etuitje ๐Ÿ˜‰ Je blog is super, maar dat weet je al hihi!! * knuf * Nancy

  14. Allereerst gefeliciteerd! 100 volgers! wow!
    Maar wat maak je het moeilijk, of we even willen zeggen wat het leukste item uit de verloting is… Hoe kun je daar nou uit kiezen. Ik vind alles mooi!
    Maar de dogtag, de stempel en het armbandje vind ik misschien wel het leukst.
    Blijf vooral lekker doorgaan met leuke dingen op je blog te plaatsen, ik kom graag kijken!

    Groetjes, Anoeska

  15. Gefeliciteerd met je 100 (okรฉ net ietsje meer) volgers. Wat een super give away heb je bij elkaar gemaakt. En wat vind ik het leukste item. tja dat valt nog niet mee want alle items zijn errug leuk!!!! Maar het mandje vind ik wel erg schattig, vooral het stofje en de kleurtjes, maar ook het blauwe etuitje is erg schattig, maar dat is de stempel ook en de dogtag…….. .
    En je blog is voor mij toch wel regelmatig een bron van inspiratie ๐Ÿ™‚ Ga zo door met bloggen, blijf ik je nog heeeeeel lang volgen.
    Groetjes,
    Thea (zevenster)

  16. Wat een leuke spullen. Daar word ik hebberig van! Ik ben vooral verliefd op het paarse portemonneetje met de schattige bloemetjes. Ik doe dus graag mee. Ik zal hem ook gelijk even op mijn blog zetten.

  17. Hi !

    Super zeg dat zoveel mensen je weten te vinden !
    Het is ook iedere keer weer leuk om te lezen wat je nu weer hebt gemaakt.
    Mijn favoriet is de Crystal Bangle !
    Succes met je verdere idee’tjes, want die heb je vast….

    Groetjes Nathalie,dolphy74

  18. Proficiat met de 100+ volgers! Zelf volg je nog niet zo lang, maar ben blij dat ik je gevonden heb want je bezorgt me erg veel inspiratie om zelf ook lekker crea aan de slag te gaan!
    Al je spulletjes zijn erg leuk, maar de stempel heeft mijn voorkeur omdat ik daar zelf dan weer iets mee kan gaan maken.
    Groetjes en veel succes Jolien

  19. Zo het is je gelukt;) meer dan 100 volgers wat ontzettend leuk voor je:) Je maakt mooie en originele dingen, petje af daarvoor!

    Ik vind als ik dan een keuze mag maken, je portemonneetje wel erg leuk.

    Ik blijf je volgen:)

  20. Hoi Nicole,

    Gefeliciteerd met je 102 volgers!!
    En gefeliciteerd met al je creatieve uitspattingen. Je weet me elke weer te verassen. Wat vind ik het leukste uit je verloting? Ik kan heel moeilijk kiezen tussen je Crystal bangle, omdat ik Swarovski ook een super mooi product vind om te verwerken en je stempel. Ik ben helemaal gek op matroesjka’s. Ik heb sinds kort nieuwe fietstassen met allemaal matroesjka’s poppetjes. Dus ik vind het erg lastig om te kiezen en maak ik dus geen keuze ;-).
    Ga zo door met je leuke blogberichtjes en op naar de 250 volgers!
    Groetjes Sabrina

  21. Hoi, ik doe graag mee hoor en ik vind de stempel het leukste. Tis wel moeilijk kiezen :-).
    Vermelding staat rechts op mijn blog!
    Groetjes, Josette

  22. Hoihoi, wat een superleuke blogverloting !

    Het ienieminie mandjes en doggietag zijn wel favoriet maar ik ben ook gek op matroesjka stempels en tasjes, dus oh oh…dit is een echte geweldige verloting !!

    Duim duim …..

    Kus,
    Nanda

  23. Gefeliciteerd met je 100+ volgers!!
    en als ik iets zou mogen winnen dan toch echt de Dogtag! die is Te leuk!!!

    Wat ik leuk vind aan je blog…
    Je schrijft leuk, Je maakt geweldig gave dingen en inspireerd mij met je frobels elke keer weer!

    ga morgen even blog berichtje maken nu eerst uitzakken van Isa dr verjaardag

  24. Hoi Nicx!

    Wat een superspulletjes. En wat een leuke actie. ๐Ÿ˜€
    Tja, welke is nou de leukste… Moet ik echt kiezen?

    Nou het roze mandje vind ik echt heel cute.
    Ik heb nooit genoeg portemonneetjes (is een tik geloof ik)
    De dogtag is ook heel cute met die kokeshi, en die past goed bij mijn cherry blossom tattoo. ๐Ÿ™‚

    De zpagettie armband. Nou dat materiaal vind ik superleuk. En de kleur is toevallig ook รฉรฉn van mijn favorieten.

    Zo’n crystal bangle wil ik ook altijd nog eens zelf maken, vind ze echt prachtige juweeltjes.

    Van stempelen krijg ik ook geen genoeg, dus die matroesjka komt ook zeker van pas.

    Tja, wat is dan mijn favoriet… Ik denk als ik echt moest kiezen het roze mandje en het portemonneetje.

    Je blog is gewoon gezellig geschreven en ik verbaas me steeds weer over de creatieve dingen die jij bedenkt. En hoe mooi je ze ook uitvoert.

    Ik heb geen blog, maar maak wel reclame voor je op facebook en twitter!

    (hoe kan je het allemaal weggeven!!! Dat vraag ik me dan weer af. ๐Ÿ˜‰ )

    Lfs, Lies

  25. Wat een geweldig leuke verloting heb je georganiseerd.
    Ik volg je blog nu een paar weken en kijk m`n ogen steeds weer uit bij al die leuke dingen die je maakt en waarvan je dan een gezellig verslag op je blog zet.
    Ik doe graag mee met je verloting en mijn favoriet….ik ga voor het paarse portemoneetje…leuk !!!

    Groetjes

  26. Jippie 100 volgers! Proficiat.
    Ik vind het roze ieniemieniemandje super leuk maar ook de houten stempel met matroesjka vind ik geweldig!

    Blijf vooral zo voort doen! En ook nog veel leuke tutorial! (zonder durf ik niets ;-))

    x Inge

  27. je maakt het ons wel errug lastig hoor want alles is soooooooooooooo mooi en cute, de stempel, je tasjes, je ZPaghetti, de Crystal bangle ook errug leuk, maar ik geloof dat mijn favo favo favo favo alleleukste item de Dog tag is die vind ik echt te cute……………..

    SOwwie dat ik geen blog heb en dus geen reclame voor je kan maken…………………..ik hou het bij het spammen op het forum en hier op jouw blog ok????????

    X
    Simonet

  28. hoi,het roze zakje vind ik prachtig,dat dogdingetje is ook leuk!Tzijn gewoonweg leuke dingetjes,je blog is trouwens echt leuk om te lezen en te zien!leuke ideetjes!!wens je er nog zoveel volgers bij!dat je nog lang mag door gaan!proficiat!!!

  29. Jemig, wat een hoop leuke spulletjes allemaal zeg, ik kan bijna niet kiezen wat ik het leukste vind. Ehhmm…. denk dan toch dat het paarse portemonneetje het wint, zo’n leuk stofje/kleurtje etc. helemaal top!

    Leuk trouwens dat je over de 100 volgens hebt, dat zegt toch wel genoeg denk ik! Je maakt ook van die superleuke dingetjes, ga zo door, ben benieuwd wat je ons allemaal nog meer gaat showen!

  30. Leuk een blogverloting, tuulijk doe ik mee!!!

    Ik vind het paarse tasje met labeltje errug leuk, maar ook dat roze mandje en zie ik daar nu een zelfgemaakte stempel met een maroeskja afgebeeld, wat schattig zeg!!!

    Wat een groot pakket om te verloten, diegene die m wint boft enorm!

    Echt super leuk gedaan en gefeliciteerd he, met zoveel volgers!

    groetjes monique

  31. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuw wat een leuke spulletjes geef jij weg!!!
    mijn favoriet is de dogtag …of toch het ieniemmieni mandje …. pffffffffff euh de dogtag dan maar ๐Ÿ™‚
    ik ben nog niet zo lang volger, maar heb hier al vele mooide dingen gezien en uiteraard ook wat ideetjes kunnen opdoen
    steeds leuk om een mailtje te krijgen dat er een nieuw bericht is op je blog
    proficiat met je meer dan 100 volgers!

  32. Wat leuk, zo’n verloting!!!
    Wel lastig als je moet kiezen…. get paarse portemoneetje is leuk, maar het toilettasje ook… eigenlijk alles wat er in zit!
    Je maakt geweldig leuke dingen en degene die dit pakket wint boft heel erg!!

    Groetjes, Gertie

  33. Gefeliciteerd met over de 100 volgers!

    Moet ik echt kiezen wat ik het leukste vind? Dat is niet eerlijk hoor want alles is superleuk! Mag ik niet gewoon zeggen dat ik alles leuk vind? Aaaah, mag dat, mag dat?
    …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Oke dan, dan kies ik wel ondanks dat het een onmogelijke opgave is ๐Ÿ˜‰

    Ik ga voor het roze mandje omdat roze mijn op en top lievelingskleur is!

    Je blog is altijd leuk om te lezen! Je tuts vind ik altijd zo duidelijk en superhandig!

  34. ik vind alles leuk!!!!!!
    maar het leukste vind ik het roze mandje lijkt me heerlijk voor allerlei lintjes….
    je zet ook zo lekker vaak een berichtje neer!

  35. Hoi!

    Ik volg je blog ondertussen ook al een tijdje doordat je tussen mijn dagelijkse favorieten zit, maar had er nooit aan gedacht om op ‘volgen’ te klikken… Heb ik nu maar even gedaan :-D. Ik vind je blog leuk om te lezen (en vooral kijken naar alle leuke dingen die je maakt!), dus doe zo verder zou ik zeggen!

    100 volgers… en waarschijnlijk ondertussen alweer meer, PROFICIAT!

    Ik vind het blauwe make-uptasje geweldig. Maar ik zou het dan wel omtoveren tot haaktasje voor mijn haaknaald en stopnaalden in te doen. Of het portemonneetje… Zou geweldig zijn als ik dat uit mijn tas kan halen om iets mee te betalen!

    Groetjes,
    Veerle

  36. Jeeeeej! Gefeliciteerd met je 100+ volgers! Leuk he?
    Ik doe graag mee met je geweldige GiveAway! Jeetje, dat is moeilijk kiezen want alles wat van jou hand komt is gewoonweg super! Eeeeeehm, ik ga toch voor het super schattige mandje ๐Ÿ˜‰
    En je blog? Die is super! Ik kom hier graag een kijkje nemen als ik in mijn mailbox weer een update zie ๐Ÿ˜‰
    Ga zo door meid en voor je het weet zit je op de 200!!!

    Groetjes!

  37. Leuk, Nicole ๐Ÿ˜€ en gefeliciteerd met je eerste Jubileum-Blogvolgers ๐Ÿ˜‰

  38. Gefeliciteerd en welkom bij de club van >100. ๐Ÿ˜‰
    En… wat een mooie spulletje biedt je ons aan, echt veel te gek!!!
    Het mandje vindt ik helemaal fantastisch en zal hier op de tafel zeker niet misstaan.
    Je blog is vanaf het begin een van mijn favorieten, je schrijft fris en al je spulletjes hebben een leuke unieke Nicx-stijl.
    Creatieve groet,
    Susan

  39. IK WIL OOK 100 VOLGERS !!!! ( bij deze dus een oproep ๐Ÿ˜‰ )

    Nee, serieus : tof zeg ! En welverdiend trouwens !

    Maar kiezen is zo moeilijk, ze hebben allemaal wel iets.

    De stempel vind ik het leukst omdat je er dan zelf ook nog dingen mee kan maken.

    Het paarse zakje vind ik supermooie stof !
    Maar ik hou wel van fuchsia en zo’n mandje lijkt me wel handig om alles wat ik hier nu in een ikea doosje heb gegooid op mijn bureau in te steken.
    De tashanger is ook supermooi
    Je juwelen ook, maar ik maak zelf juwelen, ( daardoor weet ik dat die hanger echt super is want ik kan dat niet ! )

    Ik kijk in ieder geval met plezier uit naar wat er nog allemaal gaat komen, dat op zich is al ‘ winnen ‘ ( al wil ik ook graag iets van je lijstje winnen natuurlijk ๐Ÿ˜‰ )

  40. Haai Nicollie
    Tuurlijk doe ik ook graag mee ๐Ÿ™‚ Het leukste item vind ik het paars nicollie portemonneetje. Maar het roze mandje is ook wel mijn smaak. Ik volg je blog nu ook al even en vind hem nog altijd geweldig. Ik vind het jammer dat je zelf geen stempels meer maakt ๐Ÿ˜‰ maar diegene die je gemaakt hebt en die je in je creaties gebruikt zijn heel leuk. Nog een leuk aspect aan je blog: the color purple ๐Ÿ˜‰ En je tutorial voor het portemonneetje met rits. Na de tea-wallets wou ik mij nu ook eens portemonneetjes met rits proberen en jouw tuto heb ik daarvoor ook afgeprint ๐Ÿ™‚
    Nog een leuk ding aan je blog : dat ik via jouw blog nu leuke abc-stempels voor een prijsje heb kunnen kopen bij een creatief iemand ๐Ÿ˜‰

    groetjes

  41. Met stip de stempel ^-^
    Het leuke aan je blog? Dat er bizar veel te zien is en dat ie lekker up to date is! En de nieuwsbrieven van je shop zijn dan een bijpassend extraatje ^-^

  42. Jeetje wat hebben er al veel gereageerd! Ik vind je blog super leuk om in de gaten te houden. Er staan altijd leuke nieuwe verhalen op je blog en het is altijd interessant om te lezen! Ik vind je dog tag hanger met kokeshi echt helemaal geweldig! Leuk dat je dit doet en ga zo door zal ik zeggen!

  43. Wow, wat een leuke give-away. Ik volg je blog al een tijdje en vind vooral je tutorials fantastisch, ook zorg je gewoon voor veel inspiratie. Ik vind het tea-time make-up tasje het allerleukst, hij is gewoon zo leuk vormgegeven! Je link staat al een tijdje op mijn blog. Keep the good work going! groetjes

  44. Wat een te gekke give away zeg, met zoveel mooie/leuke spulletjes om te kunnen winnen. Hmmm mijn voorkeur zou uitgaan naar de leuke matroesjka stempel, maar als ik heel eerlijk ben vind ik alles even leuk….net als je blog trouwens, groetjes Roos

  45. Wat een super zoete giveaway, te gek! Ik kan haast niet kiezen,
    het is allemaal zo prachtig!
    Maar die Matroesjka stempel…ja die stempel…die vind ik
    toch wel het allerprachtigst :D.
    Liefs Nikki

  46. Gefeliciteerd met je 100 volgers! ๐Ÿ˜€ ik ben blij dat ik er รฉรฉn van ben ๐Ÿ˜€
    En toen ik de foto zag was ik meteen v’liefd op het paarse portemonneetje en de dogtag dus dat zijn mijn favo-items van je verloting! (al is die stempel natuurlijk ook erg gaaf! ben gek op stempels hihi maar dat wist je al). En over je blog; vind het gewoon nog steeds superleuk om te lezen vandaar ook volger geworden ๐Ÿ˜€

  47. Eerst natuurlijk gefeliciteerd met 100+blogvolgers!
    Wat een onwijs leuke pakket heb in de verloting.
    Wat ik het leukste vind is de stempel ben helemaal weg van stempels en matroesjka daar ben ik helemaal verliefd op!
    Maar eigenlijk is je hele verloting een super kado!
    Mag er maar lekker veel blogvolgers komen:D dat gun ik je van harte!

  48. Gefeliciteerd!!
    Wow! Wat leuk!!!
    Wat eeen geweldige dingetjes…ik vind de dog tag hanger met kokeshi het leukst!
    Iedere keer is het weer leuk om vooral inspirerende mail van je te krijgen!
    Ik zal een linkje plaatsen!

  49. Wat een leuke give away zeg ik doe dan ook graag mee!
    Het leukste item vanje give away vind ik je matroesjka stempel.
    Het leukste van je blog is dat ik er leuke inspiratie van krijg en zelf het liefst meteen aan de slag wil als er weer wat nieuws te freubelen valt.

    Hartelijke groeten Marion

  50. Ik vind je stempel wel heel schattig! Maar eigenlijk is de rest ook superleuk, dus ik zeg gewoon alles! ๐Ÿ˜€
    Ik ga je bij de give away’s op mijn blog zetten.

    Groetjes,
    Jantina

  51. Oooh, dat mandje!!! *Eddy-Wally-modus* Chewรจรจรจldich!!!
    Net als je hele blog eigenlijk, word ik helemaal rustig van! Is ook wel nodig met een stampende springboon van 22 weken in mijn buik! Doe maar lekker verder zo (op z’n minst nog 18 weken!) dan blijf ik lekker rustig en kan ik nog wat stempel-ideetjes opdoen voor onze geoortekaartjes ๐Ÿ™‚

    Groetjes,
    Ine & springboon

  52. Er zijn mij al vele dames voorgegaan maar je hebt ook zulke leuke spulletjes gemaakt…die wil iedereen natuurlijk wel hebben. Als ik iets mag winnen dan wil ik het roze mandje wel graag winnen…helemaal mijn kleur!

  53. Gefeliciteerd! En wat een trouwe lezers met al 56 reacties ๐Ÿ˜‰ Natuurlijk doe ik mee. Ik vind het blauwe tasje het leukst want blauw is mijn lievelingskleur ๐Ÿ™‚

  54. Hoi, wat een grote verloting. Ik vind het paarse tasje heel erg leuk, maar ook de stempel is schattig. Ben trouwe lezer van jouw blog die zeer inspirerend is, ga zo door.

  55. WooW meer dan 100volgers! Gefeliciteerd. En wat een leuke give away. Ik doe graag mee! En wat een leuke spulletjes! Pff, dat is moeilijk kiezen zeg, de stempel vind ik echt schattig. Ik plaats een linkje op mijn blog

  56. Wat leuk leuk leuk!!!!!
    moest ik het geluk hebben om bij de gelukkigen te zitten dan zou je mij heel gelukkig maken met zo’n “”dog tag hanger met kokeshi” Ze zijn echt prachtig!

  57. Proficiat met je 100+ volgers. Ik vind dat maar normaal dat je dit aantal hebt gehaald)))))
    Waarom ik steeds terugkom….je bent toch wel een grote inspiratiebron voor mezelf dan. Je maakt eigenlijk met kleine stukjes stof hele mooie creaties. Die helemaal niet moeilijk zijn. Vandaar dat ik steeds terugkom. Je hebt voor mij toch weer een stukje van de wereld geopend))))
    Voor de verloting dan , ik heb eigenlijk 2 favorieten: blauw tea-time make-uptasje,paars nicollie portemonneetje. Ik ben nog in de leer om een rits goed in te steken en vandaar dat ik dus deze zakjes graag zie))))

    Veel succes en hopelijk blijf je veel inspiratie te vinden))))

    Groetjes Fanny Vermeersch

  58. Hoi hoi!
    Jeetje wat een gave dingen!
    En wat een hoooop volgershe b je!
    Ik heb er maar 1 hahaha. Zal ook een giveaway geven bij 100. Duurt nog wel even.
    Maar mocht ik moeten kiezen zou ik gaan voor de dog tag hanger met kokeshi

    Op naar de volgende 100!

  59. Wat een super leuke give away. Ik kende je blog nog niet en kwam hier terecht door je give away. Ik ben gelijk volger geworden want jij maakt zulke leuke inspirerende dingen.
    Wat ik het leukste vind aan het pakket? Poeh dat is een moeilijke vraag, want er zit niets bij wat ik minder leuk vind. Ik denk dat ik de tog tag het allerleukste vind, omdat ik zoiets nog helemaal niet heb en wel op mijn wish list heb staan ๐Ÿ™‚
    Ik vind je tuto’s trouwens ook erg leuk

  60. Het leuke aan jouw blog vind ik dat je een mail krijgt bij het plaatsen van nieuwe berichten. En daar komt nog eens bij dat het leuke en interessante berichten zijn.

    Wat ik het leukste item vind… ik moest toch eventjes denken, maar dan ga ik voor deze: ~ schattig, roooze ieniemieniemandje

    Proficiat met je 100+ volgers!! Je doet het goed hoor, doe zo verder hรฉ!

    Groetjes
    Michelle

  61. Hele leuke winactie! Ik doe zeker mee! Het leukste vind ik toch wel het roze minimandje, echt super schattig!
    En ik vind je blog natuurlijk harstikke super mega leuk! Zo duidelijk haha? ๐Ÿ˜‰

    Groetjes Jessica

  62. Hoi,

    wat een geweldige give a way. Zelf vind ik de matruska stempel erg mooi. ik ben dol op matruska’s en wil graag gaan stempelen.
    groetjes Judith

  63. Congrats on 100+ but i’m sure it will soon be much more! Your work is so great!I announce in my blog on my right sidebar! Regards

  64. Het roze mandje is men absolute favoriet! Ik plaats een linkje en ga je volgen. Mischien kan je ook meedoen aan mijn give-away?

    Grtz Tinke

  65. wauw, het lijkt wel kerstmis. wat een supertoffe give away, ik duim duim duim voor mezelf ๐Ÿ™‚ Het leukste vind ik de stempel, als ik niet win, zie je een swapje misschien wel zitten, kijk maar eens op mn blogje.
    veel groetjes ik ga je in de gaten houden ๐Ÿ™‚

  66. Bedenk opeens dat ik nog niet heb gereageerd. ๐Ÿ˜ณ
    Hartelijk gefeliciteerd, Nicole, met je welverdiende over de honderd volgers. Kennelijk vinden die allemaal, net als ik, jouw blog erg gezellig, leerzaam en inspirerend, en willen ze allemaal jouw vriendinnetje zijn.
    Ik kan me al helemaal verheugen als ik me het gelukkige gezicht voorstel van de gelukkige winnares van dat enorme, leuke pakket, waarvan ik vooral de Kokeshi dogtag en de matroesjka-stempel enig vind.
    Knf, Corriejanne

  67. Superleuke actie zeg. Ik geloof dat de hanger mijn favoriet is. En er staat inmiddels een linkje op mijn blog ๐Ÿ™‚

  68. Oh ja, en ik volg je via rss. Is de 100 volgers incl. de rsslezers (kun jij dat eigenlijk zien, hoeveel dat er zijn?) Of zijn het 100 volgers via het e-mailveld? Nou ja, hoe dan ook, gefeliciteerd ermee ๐Ÿ˜€

  69. Ik vind de paars nicollie portemonneetje het leukst.
    Juist omdat ik op zoek ben naar een nieuwe portemonnee, en ik geen mooie kan vindenโ€ฆ een protemonnee is voor mij juist een eye catcher!

  70. Wauw, wat een leuke dingen staan er op je blog.. Ben nu al een uurtje aan het kijken en lezen en ben nog niet klaar.. Heel leuk en heb weer genoeg ideeen..

    Het leukste van je verlotting vind (mijn dochter :)) ik toch het roze mandje.. Zo lief..

  71. ooooohhhhhhhh, wat een mooie spullen!
    mmmm, moeilijk kiezen!
    Maar ik denk dat de matroeska stempel het leukst vind!

  72. Wat een leuke zelgemaakte cadeautjes geef jij weg. Ik ga denk ik voor de stempel, die vindt mijn dochter zo leuk.

  73. Gefeliciteerd met je 100 blogvolgers! Ik was aan het surfen en kwam via via op jouw weblog. Je hebt er een volger bij hoor! Wat maak je een leuke spullen! En dan ook nog zo’n super give-a-way! Keuzes keuzes, moeilijk! Ik denk dat ik het paarse portemonneetje het leukst vind, of toch de stempel. Moeilijk moeilijk.

  74. Gefeliciteerd met je volgers..en wat is iedereen enthousiast he? Ik kan me alleen maar aansluiten bij al die commentaren! Ik vind jouw blog gezellig en zeker erg inspirerend!

    Ik vind de stempel van de matroeska geweldig en als ik nog mee mag doen dan graag!

    ebi

  75. Hey wat een leuke spulletjes!

    Heb je geen webwinkeltje??

    Groetjes Annemarie

Geef een reactie

