Tikkie, ik ben ‘m!

Ik ben getikt door NancyΒ en nu moet ik op een boel vragen antwoord geven.
Daar gaat ie dan… πŸ˜‰

*4 dingen die in je (hand)tas zitten:
dit portemonneetje
– een tea wallet, om mijn theezakjes mee te nemen naar het werk
– een Jip en Janneke pen
– en de rest van mijn hele halve huisraad. πŸ˜‰

*4 dingen uit je bureaulade:
– een weegschaaltje (om enveloppen te wegen)
– postzegels
– adresstickers
– soms een reep chocolade, maar die ligt er dan niet lang. πŸ˜‰

*4 favoriete dingen uit je slaapkamer:
– vriendlief πŸ˜‰
– dekbed
– handcrΓ¨me
– schemerlampje

*4 dingen die altijd al hebt willen doen (maar nog niet gedaan):
(hmmm, moeilijk… )
– een teckeltje kopen (hihi)
– met vriendlief in het vliegtuig mee naar het buitenland om daar te gaan shoppen (maar dat durf ik niet… nou ja, wel met vriendlief mee, πŸ˜‰ maar niet vliegen).
-…

*4 dingen die je op dit moment heel erg leuk vindt:
– bloggen
– stempelen
– Crystal Bangle’s maken
– lezen

*4 liedjes die ik niet uit mijn hoofd kan krijgen:
– alles heeft een ritme
(1 liedje in je hoofd is al erg genoeg… πŸ˜‰ )

*4 dingen die je niet van mij weet:
– dat wil ik graag zo houden… πŸ˜€

Tikkie, jij bent ‘m: Miranda,Β Audrey, Suus, Jorna.

6 reacties op “Tikkie, ik ben ‘m!

  1. Wat een leuke tik!
    Ik doe mee hoor, morgen staat het op m’n log. πŸ™‚
    Hele fijne dag.

    Groetjes Audrey

  2. Oh, jij bent slim!! Had ik dat ook maar gedaan haha! Dat vond ik de allermoeilijkste vraag! *knuf*

  3. Owjee nu ben ik ‘m!! Ben er al mee bezig en leuk de jouwe te lezen πŸ™‚

    Dankje!

    Groetjes,
    Jorna

  4. Ik lees al een tijdje ‘stiekem’ mee maar vond het nu wel eens tijd te reageren. πŸ™‚
    Als je een keer Teckeltjes wilt knuffelen dan hoor ik het wel, ik heb er namelijk 2 πŸ˜‰

    Ga zo door met je weblog, lees altijd met veel plezier mee!

    Groetjes, Celesta – Ciao!Bella Sieraden (Celesje op het SF)

Geef een reactie

