Swap, aankopen, dogtags en etui

Met Nancy heb ik geswapt! 😀 Ze stuurde me een superleuk pakketje met allerlei leuks uit Portugal, waaronder een heleboel van Hello Kitty! 😀 Ikke is blij! 😉

Dankjewel Nancy, voor de leuke swap!! *knuf*

Afgelopen donderdag ben ik naar een scrapbookbeurs geweest, afgezien van het feit dat het errug warm was en redelijk druk, ben ik toch lang genoeg geweest om leuke spulletjes te kopen. 😉

Zien jullie dat ubercute ieniemienie labelponsje? Zo schattig! 😀 Evenals de Kokeshistempel.

Van de Gorjussbladen heb ik deze dogtags al gemaakt:

Ik vind die tekeningen zooo schattig! Ik heb ook een print voor in een lijstje besteld, hopelijk weet hij mijn huisje snel te vinden. 😉
Wil je ook wat leuks van Gorjuss bestellen? Dat kan hier.

En last-but-not-least heb ik ook nog een etui gemaakt:

Ik zit eraan te denken om nog een paar etui’s te maken, ik vind hem wel leuk geworden namelijk. En deze is natuurlijk alweer weggegeven. 😉

Zo, nu zijn jullie weer helemaal op de hoogte! 😉

13 reacties op “Swap, aankopen, dogtags en etui

  1. Oh, wat een leuke spulletjes weer! wat moet jij nu happy zijn! 🙂

    Lfs, Lies

  2. Het was een geweldige swap, van beide kanten 😉 Wat heb je een boel leuks gekocht en de dogtags zijn prachtig!!! Wat mooi zeg die afbeeldingen!!!

  3. Wat leuk allemaal.
    Toevallig heb ik precies hetzelfde labelponsje afgelopen woensdag ook gekocht. Erg handig, vindt ik zelf.

  4. Zooooooooooo, ik ben weer helemaal ‘bij’ en heb heerlijk zitten genieten van je bijzondere blog. Dankjewel, Nicole ! 🙂

  5. ooo die mini label pons is zoooo leuk heb hier (Gent, belgie) al overal rond gekeken maar nog nooit zo eentje tegen gekomen ;(
    veel succes er mee en leuke blog hoor

  6. Hoi, wat een leuke dingetjes heb je gekocht op de beurs enzo…….nooit teveel manden ???? praat me er niet van, elke keer een leuke mand/tas…en het raakt steeds weer vol, dus weer een andere kopen/maken……groetjes Geesje

Geef een reactie

