*200e blogpost!* Crystal Bangle armband met bubbeltjeskralen

Jeej, dit is mijn tweehonderdste blogberichtje! *doet rondedansje* ๐Ÿ˜€
*ahem…* *schraapt keel* Ik wil al mijn trouwe lezers bedanken voor alle gezellige reacties die jullie achterlaten! Zonder jullie had ik de 200 berichtjes vast niet gehaald, of was het in ieder geval niet zo leuk geweest! ๐Ÿ˜‰ Op naar de volgende 200 berichtjes! ๐Ÿ˜€

Afgelopen week heb ik met tussenpauzes gewerkt aan deze Crystal Bangle armband en vanmiddag waren de onderdeeltjes klaar en kon ik de armband in elkaar zetten.
Ik heb hem geregen met 3 bubbeltjeskralen die ik met Nancy geswapt heb (die nu ook een erg leuk winkeltje heeft, trouwens). Hij past goed bij de twee andere armbanden die ik bijna dagelijks draag, namelijk deze met nog meer kralen van Nancy en deze Crystal Bangle armband. Op naar nummer 4! ๐Ÿ˜‰

10 reacties op “*200e blogpost!* Crystal Bangle armband met bubbeltjeskralen

  1. Hips Hips, gefeliciteerd hik hik, oeps, geloof dat ik er een teveel gehad heb……………of was dat niet de bedoeling dat we er eentje op die feestelijke bericht van je mochten nemen………………….
    Nu ff serieus………ohhhhhhhhhhhhhh die vind ik zulk monnikenwerk, pfffffffffffffffff geen geduld hiervoor maar hij is weer sooooooooooooo mooi……….en dat colourtje weer lovely

    X
    Simonet

  2. Superleuk geworden! is toch altijd speciaal met handgemaakte kralen. ๐Ÿ™‚

    En gegeliciteerd met je 200ste
    Ga vooral zo gezellig door. ๐Ÿ˜€

    Lfs, Lies

  3. Wauw wat een kunstwerkje weer!! Gefelciteerd met je 200 ste berichtje, vooral doorgaan!!

  4. Wow, hij is echt prachtig!!! Ik vind het zo knap!! En dank je wel voor je reclame voor mijn winkeltje! Ik zal eens wat bubbeltjeskralen gaan maken en erop zetten! *knuf*

Geef een reactie

