Haaksels

Voor een vriendinnetje heb ik een ipodhoesje gehaakt, de maat was een beetje op de gok, maar ik hoorde vandaag dat hij perfect past! En gelukkig is ze er blij mee!
Ik ben ook blij met zo’n lief vriendinnetje met wie ik mee mocht rijden naar nog meer lieve vriendinnetjes. ๐Ÿ˜‰

Voor mezelf wil ik ook nog zoiets maken, maar dan voor een digitaal fotolijstjesleutelhanger die ik van vriendlief heb gehad. Kan ie mooi aan mijn nieuwe tas. ๐Ÿ˜€

Dit speldenkussentje heb ik een paar weken geleden gemaakt, als afwisseling voor de paddenstoelen van hieronder. ๐Ÿ˜‰
In een uurtje was ie klaar, maar hij is dan ook niet zo groot. (Ter vergelijking: aan de paddenstoelen heb ik denk ik een uurtje of 8-10 gewerkt).

En dan nog wat huishoudelijke mededelingen… ๐Ÿ˜‰
Mijn volgende post wordt het 200e berichtje! *jeej*
Het zou natuurlijk geweldig zijn als ik dan ook 100 volgers heb… de spulletjes voor de grote blogverloting liggen al te wachten! ๐Ÿ˜€

9 reacties op “Haaksels

  1. heel erg leuk! ๐Ÿ˜€
    is altijd fijn als de dingetjes die je maakt in de smaak vallen he ๐Ÿ˜‰

    Mooi speldenkussentje! (en in je favo kleur nog wel ๐Ÿ™‚ ;))

    200 berichten, dat is al een mooi aantal ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜€
    (zo ver ben ik lang nog niet :))
    Hoop dat je ook snel aan de 100 volgers zit !
    (en ben natuurlijk reuze benieuwd naar de blogverloting (a) :D)

    Veel Liefs
    Naomi

  2. wauw foed gedaan zeg !! super leuke dingen weer.
    Ik kan echt niet haken, denk dat ik het ook nooit ga leren helaas…

  3. Wat leuk!! Kan me voorstellen dat ze er blij mee is! Je speldenkussen is ook heel erg mooi!! Ik vind de kleur ook prachtig!! En wat een mooie roze Matroesjka ๐Ÿ˜‰ Ik zal een kleine banner maken (misschien in het paars hihi) * knuf * Nancy

  4. wat een superleuk hoesje, superleuk ook al die kleurtjes bij elkaar!
    Volgens mij heb ik nog ergens een lange rok die op die manier is gehaakt…*rolt oogjes en denkt na*

    kan me voorstellen dat de ontvangster er blij mee was!

  5. jij bent weer een happy hooker (oh ik vind dat altijd te leuk om iemand die lekker gehaakt heeft zo te noemen hihi)

    Weer te cute!!!!

    X
    Simonet

  6. De ontvangster is er heeeeel blij mee :0)
    Het speldenkussen is ook super leuk! Mooie kleur.

Geef een reactie

