Gehaakte paddenstoel

Hehe, eindelijk is hij dan af… (Eigenlijk is hij al een week af, maar ik had nog niet eerder foto’s gemaakt. 😉 ).

Mijn gehaakte paddenstoelenhuis met slakje en paddenstoeltjes op een grasje.
Kijk eens hoe schattig! 😀

21 reacties op “Gehaakte paddenstoel

  1. Oooooh, wat superlief! Wat een werk moet dat zijn geweest, het ziet er zo leuk uit! Leuk voor in de vensterbank straks in de herfst. Goh, op school zouden we ook zulke dingen moeten hebben, zo leuk.

  2. oooh wat mooi is ie 🙂

    zal een heel werkje geweest zijn, echt iets om fier op te zijn ! 😀
    leuk voor de komende herfstperiode 🙂

    Veel Liefs
    Naomi

  3. Wow! Wow! Dit is echt suuuuuuuuper!!!

    Psssst… ik heb een Polka Dots give-away op mijn blogje staan, kom je eens langs?

    Groetjes, Saskia 🙂

  4. Wat een schatje dat slakje zo met die paddestoelen, hoe groot is het ongeveer?

    Erg leuk ook voor de herfst straks 🙂

  5. Oh, wat leuk! Als ik het had geweten dat had ik mijn ‘leuke-paddestoelen-dingen’post een paar dagen later gedaan en dan zat je er zeker bij! Knap gemaakt!

  6. Mijn schoonmoeder zou heel graag het patroon willen van deze mooie paddenstoelen. Waar zou ik die kunnen vinden?

Geef een reactie

