Schoudertas van wolvilt

De stof had ik al een tijdje in huis, het patroon zat al weken in mijn hoofd en gisteren heb ik eindelijk de moed verzameld om deze schoudertas te maken.

Ik vind hem zelf goed gelukt en ben er errug blij mee! Hij is groot genoeg geworden met handige vakjes binnenin en een verstelbare schouderband.

Ik ben vooral trots op dit zakje met rits ๐Ÿ˜‰ die ik met de tutorial van Eloleo heb gemaakt.
(Jaja, de tas die je in de tutorial ziet, heeft Eloleo gemaakt voor onze swap).

Aan de andere binnenkantkant ๐Ÿ˜‰ zit een zakje voor wat klein spul. Of mijn portemonnee, die ik altijd kwijt ben in mijn tas. Ik zou er een plattegrond bij moeten maken. ๐Ÿ˜‰

Zo, nu ga ik hem even inrichten. ๐Ÿ˜€

8 reacties op “Schoudertas van wolvilt

  1. Mooie tas geworden en mooi binnenzakje met rits, daar moet ik nog steeds moed voor verzamelen.

  2. Kicken!!! Echt super gaaf. Je wordt hier steeds beter in!!
    Deze zou je zo voor een boel geld kunnen verkopen hoor!
    xx Monica

  3. oh gaaaaaaaaaaaaaaf, en wat een super kleur weer eens wat anders dan paars…………..oh kon je het stiekum toch niet laten binnenin zit toch paars…………

  4. Pingback: Vilten mandjes « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

