Giga Verwenswap

Op het CraftySwapForum deed ik mee aan de Giga verwenswap.
Ik ben heel erg verwend door Lique van Lique’s Handmade, kijk eens wat voor moois ik heb gekregen:

Vooral met de Zpagetti ben ik errug blij! πŸ˜€ Precies in mijn favoriete kleur, hihi… Verder zat er nog in: een superleuke applicatie met hertjes, een zelfmaakpakketje om een cupcake te haken, mooi stofje, een zelfgemaakt notitieblokje, een blikje, een tasje, schattige kleine knoopjes, hengsels voor de Zpagetti (voor een tas) en een leuke opbergmap.
Super bedankt Lique! πŸ˜€

En dit heb ik verstuurd naar Nathalie. Ik hoorde net dat ze het heeft ontvangen en er erg blij mee is! πŸ˜€

En zo zag het er ingepakt uit: πŸ˜‰

In de swap zat o.a. dit zelfgemaakte make-up tasje:

Dit was een superleuke swap om te doen! Je wordt niet zo vaak zo enorm verwend met leuke spulletjes en ik ben vooral ook blij dat mijn swap ook in goede aarde gevallen is. πŸ˜‰

10 reacties op “Giga Verwenswap

  1. Wat een verwennerij ! ben er echt heeeel blij mee ! en jouw pakket zag er ook leuk uit zeg, dat kan Lique wel ! geweldig dat zpagetti ! ben helemaal fan ! ben benieuwd naar je cupcakes….

    Groetjes Nathalie

  2. Wat een geweldige spulletjes allemaal, zowel wat je gekregen hebt als wat je zelf verzonden hebt.
    Kun je lekker aan de haak… ben benieuwd naar het eindresultaat van de Zpagetti πŸ˜‰

  3. WIOOOWWW wat een twee geweldige swaps zijn dat zeg!!! Ben echt zoooooooooo benieuwd naar de mijne… πŸ™‚

    hihi!

  4. wat een leuke swaps weer! zo’n verwennerij. dit is er eentje om vaker te doen hΓ©.
    ik hoop de mijne morgen aan te krijgen en die ik maakte is op reis vertrokken!
    zo spannend allemaal hihi!

  5. Oh wat gaaf allemaal, wat je hebt gekregen maar ook wat je hebt gegeven. Super. Ik heb op swapbot meegedaan aan een stuffed envelope swap, nooit meer iets gehoord of mijn swap is aangekomen maar de swap die ik zou krijgen heb ik ook nooit gekregen, dat is best balen eigenlijk. Maar jij ben mooi verwend πŸ™‚

    gr Alette

  6. Allebei super geweldige swaps!! Kan ook niet anders van jullie allebei πŸ˜‰ Dus toch aan de Zpagetti haha!! Wedden dat je eraan verslaafd raakt! * knuf * Nancy

Geef een reactie

