*Blogverloting* 40.000 bezoekers

Vanmiddag waren vriendlief en ik even in de Efteling en toen ik in één van de winkeltjes was (Tsja, ik kan er niks aan doen… 😉 ) zag ik een leuke Roodkapje magneet  en omdat 40.000 bezoekers op mijn blog wel een verlotinkje waard is, verloot ik hem, samen met een Roodkapje ansichtkaart!

Om mee te doen met deze blogverloting, dan hoef je alleen maar een berichtje achter te laten.
Op zondag 15 augustus a.s. maak ik de winnaar bekend!

Enjoy! 😀

P.S. Het is louter toeval dat het portemonneetje van hieronder ook met Roodkapje is. Grappig toch?! 😉

[Edit] En de winnares is… Lieve Lyntje! 😀 Gefeliciteerd! 🙂
Ik mail je even voor je adres…

Iedereen bedankt voor het meedoen! 🙂

25 reacties op “*Blogverloting* 40.000 bezoekers

  1. Leuk 😀
    En inderdaad toevalling van je vorige post
    Ik had laatst nog roodkapje lint op de markt gekocht 😉

  2. Little red riding hood is vet cool
    Heb Isa vamdaag geprobeerd een schoolbeker te laten kiezen van roodkapje maar dat kon echt niet meer
    Zo jammer 😉

  3. Ik doe heel graag mee! (Doet me er trouwens aan denken dat ik roodkapje bij m’n profiel op craftyswap moet toevoegen 🙂 )

  4. Roodkapje is cool! Ik doe graag mee. 🙂
    Even een vraagje, heb jij een hele flitsende naaimachine, of kan je ook goed uit de voeten met zo eentje die regelmatig ergens in de aanbieding is?

    Gr, Lies

  5. wat leuk!

    Proficiat ook met je 40000 bezoekers!
    Je verdient het hoor 😉 !
    Roodkapje is echt enorm leuk!
    Ik doe ook graag mee met je verloting!!!

    Veel Liefs
    Naomi

  6. Proficiat met je 40 000 bezoekers!
    Graag doe ik ook mee met de verloting, Roodkapje is echt super!

    Groetjes Inge

  7. wat een leuke dingen heb je gevonden! Ik moet dringend nog eens naar de Efteling… jeugdsentiment 🙂
    groetjes
    Marijke

  8. Oh ik ben dol op roodkapje! Moet inderdaad weer eens naar de Efteling, zo leuk altijd! Gefeliciteerd met 40.000 bezoekers!!

  9. Wat leuk roodkapje sprookjes blijven trekken, maakt niet uit hoe oud je bent.
    OOk doe ik graag mee met de verloting.
    Gefeliciteerd met je 40,000 bezoekers.

    Groetjes marion

  10. Oh roodkapje, lief zeg! nou ik doe graag mee voor de verloting, hartstikke leuk!

  11. Ik ga binnenkort naar de efteling samen met m’n liefje 😀 hahah heb er echt zin in!! de laatste keer was toen ik heel klein was dus daar weet ik niet zoveel meer van 😉
    Ben ook gek op sprookjes dus zou graag deze gave magneet van roodkapje winnen 😀
    Trouwens super gefeliciteerd met je 40.000 bezoekers dat is veel zeg!!

  12. O, wat leuk! Ik ben dol op de Efteling. Ik was er afgelopen zondag nog, maar mocht van mijn medeparkgangers die mij wel kennen helemaal niet de winkeltjes in…

Geef een reactie

