Labelblokjes en gewonnen uiltje

Terwijl ik labels aan het ponsen was, bedacht ik me ineens dat het wel leuk zou zijn om er een blokje van te maken.
Net zoiets als een notitieblokje, zodat je de labeltjes eraf kunt scheuren om ze te gebruiken.
Dus, gelijk maar de lijm gepakt en aan de slag gegaan en dit is het resultaat:

Gisteren vond ik ook nog een leuk amigurumi uiltje in de brievenbus, gewonnen bij de give-away van Matawi.
Is ie niet superschattig?! En in het paars natuurlijk… 😉

Dankjewel Tamara, ik ben er heel erg blij mee! 😀

En dan nog een klein *vreugdedansje*: mijn blog heeft al meer dan 40.000 bezoekers gehad! Jippie! 😀

13 reacties op “Labelblokjes en gewonnen uiltje

  1. Wat een cool idee die labelblokjes ideaal voor mee op vakantie te nemen voor onderweg en dan later in een traveljournal te plakken
    En je uiltje is te cute!

    Ps ik was gisteren vanaf de camping naar de zomermarkt in Garderen en kwam Lique daar tegen die stond een cool Zpagetti ding te haken hoe grappig is dat 🙂 (kleine wereld is t toch)

  2. Ze zijn ontzettend leuk!!! Nu nog een leuk hoesje erom heen 😉 Het uiltje is ook super!! En 40.000 bezoekers, wow!! Deze keer ben ik het niet geweest hoor!!! 🙂 *knuf*

  3. Leuke blokjes weer!!!

    Ik ben blij, dat je blij met het uiltje bent!
    Veel plezier ermee!

    Groetjes Tamara.

  4. oooo… die blokjes zijn geweldig zo !! heel mooi en handig
    En dat uiltje is aller schattigs, ik wilde dat ik kon haken

  5. Oh, die zijn leuk!!!!! Wat voor lijm gebruik jij? een soort boekbinders lijm?

    Lfs, Lies

  6. Hi Nicolle,de dog tag is binnen, hij is super!!
    en het labelboekje uit deze blog wat er bij zat, helemaal handig !!! gaat zeker gebruikt worden

  7. Hallo Nicole,

    Ik last ergens op een blog dat je ook stempels kan ontwerpen? Ik zou heel graag een stempel willen met “kaatjekraal’ zou je dat kunnen maken?

    Ik hoor graag van je.
    Groetjes Klaske

  8. Wow, wat een leuk en inspirerende blog is dit. Super creatief allemaal. Via via kwam ik op je blog en ga je zeker volgen!

  9. o wat leuk! doe je ze ook swappen? ik heb eindelijk uitgedokterd hoe ik jou kan volgen. hoera!
    en dat uiltje is echt jummiejum!

  10. wat leuk allemaal begin net te knutselen. wat is ponsen en hoe kon ik aan die labels?

    groetjes saskia

Geef een reactie

