Nog meer dog tags

Ik kon het niet laten en heb nog maar een paar dog tags gemaakt.

Deze vind ik zelf superschattig, zou ze het liefst zelf willen houden (en dat doe ik dan misschien ook wel, haha…)

Deze zijn gemaakt met (v.l.n.r.) een papiertje uit de Flow, een gestempelde (die kon toch niet ontbreken, he πŸ˜‰ ) en van een ontwerpje van een medeblogster.
Ben jij nou de ontwerpster van de meest rechtse dog tag, mail meΒ en dan stuur ik hem naar je op! πŸ˜€

10 reacties op “Nog meer dog tags

  1. aaah de rechter van de bovenste foto is gaaf!!!! :O
    Maar eigenlijk vind ik ze allemaal erg leuk πŸ˜€
    Je bent weer lekker actief geweest iig.

  2. ja, dat is dus een makkie, die giraf komt van mijn hand!!!
    Prive-swapje dan maar πŸ˜‰
    Ziet er super uit!!!, ik heb de materialen nog niet besteld, maar wordt wel heel verleidelijk als ik jouw materialen zie.

  3. Hoi Nicole

    Hoe kom je toch aan die leuke plaatjes?
    Weg doen lijkt me ook moeilijk.

    Groetjes marion

Geef een reactie

