Viltelfje en Takkie

Ella wilde graag blokjes hebben voor de tutorials die hier rechts staan en ik wilde natuurlijk graag swappen!
In ruil kreeg ik dit superschattige zelfgemaakte vilten elfje (speciaal in mijn kleurtjes!) én ook nog een mooie vilten tulp.

Super bedankt Ella! Ik ben er heeeel erg blij mee!
Blokjes swappen is leuk. 😀

En vandaag was ik toevallig bij de Hema en daar hebben ze allemaal heeele leuke nieuwe Jip en Janneke spulletjes. I loooove Jip en Janneke!
Het meeste was met Takkie en Siepie en dat komt goed uit, want I loooove Takkie! 😉
Kijk eens wat voor leuks:

De winnaars van de verloting van de pakketjes voor omslag voor een blokje zijn bekend, zie hier.

9 reacties op “Viltelfje en Takkie

  1. ooooh moet dus nodig naar de HEMA !

    Wil natuurlijk nog wat Siepie spulletjes erbij voor mijn verzameling 😉

  2. Wat leuk zeg om zo te swappen samen! Ik blijf dat echt tof vinden, die ruilhandel ^_^ Hele leuke dingetjes heb je ontvangen, erg schattig.

  3. Ben weer terug van holiday 🙂 en zie meteen een super leuk elfje en Takkie 🙂 Wij hebben een levende Takkie hier rond lopen, je begrijpt dat ik ook die Takkie spulletjes ga halen hahaha

    gr Alette

  4. wat een schattig elfje !

    En je moet eens op mijn blog gaan kijken ( op datum van vandaag ) : ik heb een nieuwe rubriek toegevoegd 😉

  5. Hey Nicollie, heb je ook de stempels van Jip en Janneke gezien bij de Hema? Zijn ook ergg leuk!!

  6. Hey Nicole,

    Meestal lees ik een beetje ‘stilletjes’ mee, maar nu moet ik toch ook even reageren, want die Jip en Janneke spulletjes zijn echt zoooooooo lief!!! En aangezien ik hier thuis maar liefst 2 levende Takkies rond heb lopen … ga ik deze week wat moois scoren met hun evenbeeld! 🙂

    Ga zo door met je blog, ik lees graag mee (al is het dan wat ‘stilletjes’).

    Groetjes, Celesta (van het SF, je kent me wel he?)

  7. ikke natuurlijk nog ff zoeken naar de vilten poppetjes en tulp ze zijn errrrrrrrrrrrrruuuuuuug gaaf, dat zijn precies de dingetjes die ik bedoel voor de seizoentafel….. wel verslavend hoor die pakketjes………of zelf een ontwerpje maken….

    Als we de seizoentafel weer gemaakt hebben zal ik het wel posten op het forum……….

    We zijn nu begonnen met spulletjes verzamelen…….

    X
    Simonet

Geef een reactie

