Portemonneetje met labeltje

En van de stempeltjes via amigurumi haken (nog geen foto, want nog niet af) weer naar stofjes…

Vandaag heb ik dit portemonneetje gemaakt, weer met dat superschattige stofje (vind ik althans) en een zelfgestempeld labeltje (ah! toch stiekem een beetje gestempeld vandaag… al is het wel anders stempelen als met inkt).
Hij heeft een extra insteekvakje aan de voorkant, afgewerkt met een cute biaisbandje.

En een vrolijk stofje aan de binnenkant:

Een ietwat saai achterkantje: ๐Ÿ˜‰

En mochten jullie denken “zoiets heb ik eerder gezien”, dat klopt want een paar weken geleden heb ik dit soortgelijke maar iets kleiner en met een ander binnenkantje-portemonneetje gemaakt:

Hij is trouwens al in gebruik. Die nieuwe dan, he. De kleinere ligt nog te wachten op een bestemming.

9 reacties op “Portemonneetje met labeltje

  1. Wat een gaaf blog is dit. Echt hele leuke dingen.

    Ik las dat je een stempelmachine heb gehad. Kan je mij evt het merk en waar je hem gekocht heb mailen. Ik ben al een tijdje opzoek naar z’n ding maar ik kom er niet helemaal uit.

    gr sanne

  2. Hallo Nicollie,

    Wat een schatjes, vooral die met dat bandje!

    Je hebt een uiltjeshanger gewonnen!!!
    Kijk maar op mijn blog.
    Wil je me je adres toesturen?
    Ik moet er nog een hanger van maken en dan komt hij zsm naar je toe!

    Groetjes Tamara.

  3. Hij is ontzettend leuk!! enne.. je hebt ook een give-away gewonnen, leuk hรจ?! Ook dik verdiend zie je wel ๐Ÿ˜‰ *knuf*, Nancy

  4. Pingback: Tikkie, ik ben ‘m! « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

