Krimpie Dinkie

Na het stempelen van de labeltjes (zie hieronder), had ik de smaak zo te pakken dat ik ook met Krimpie Dinkie aan de slag ben gegaan en een heleboel hangertjes heb gemaakt.

En waarom zou je hier ook de ponsen niet voor kunnen gebruiken? Lekker makkelijk! πŸ˜€
Sommige labeltjes hebben 2 gaatjes gekregen, zodat het een knoopje wordt.

Ter vergelijking een papieren labeltje en een Krimpie Dinkie labeltje. Zo kleinΒ is ‘ie dus als hij uit de oven komt…

Nu nog wat leuks maken om de Krimpie Dinkie hangertjes aan te hangen… πŸ˜‰

18 reacties op “Krimpie Dinkie

  1. Wat leuk gemaakt zo, nooit aan gedacht dat het ook met stempels kan natuurlijk. Ik heb het ook eens geprobeerd een tijdje terug, maar vond het wat tegenvallen. Deze zijn erg leuk geworden! Je kan ze ook aan een sleutelhanger hangen ergens bij. ^_^

  2. wat zijn ze leuk geworden zeg!
    ik heb ook nog krimpie dinkie liggen om samen
    met mijn dochter te doen in de vakantie,ga het maar een proberen met haar stempeltjes…
    misschien kun je ze met een lintje aan een cadeaulabeltje doen of aan een lintje bij een notitieblokje.
    maar je hebt zelf vast ook leuke ideeen!

  3. Wat ontzettend leuk, ik maak sleutelhangers met Hello Kitty bedeltjes die in een aantal winkels verkocht worden maar deze hangers zouden daar ook leuk mee zijn. Laat maar even weten of je ze ook verkoopt en wat ze dan gaan kosten.
    Misschien ook eens leuk om op mijn site te kijken waar een graat deel van mijn creaties op staan. Groetjes en een fijn weekend Linda http://www.crealinda.com

  4. Het is eerste wat ik me afvroeg wat zijn Kirmpie Dinkie dingen..
    Nu na dat ik de blog heb gelezen zit ik nog steeds met bewondering te kijken en te bedenken wat Krimpie dinkie dingen zijn..

  5. @ Jannie: Krimpie Dinkie is een vel plastic, waar je op kunt stempelen of tekenen en uitknippen, dan leg je het in de oven en dan krimpt het en wordt het dikker en zo krijg je een hangertje. πŸ™‚

  6. @ Nicollie : Bedankt voor je uitleg.. Leuk idee! en ook nog is makkelijk om te maken, misschien dat ik het ooit nog is in huis haal.:D

  7. wauw super leuk zeg !!! vroeger heb ik dat ooit gehad ;-D
    Waar kan je dat eigenlijk kopen? (vraagt mijn dochter die achter mij staat … hahaha )

  8. Leuk!!! bestaat dat nog? Wij maakten het altijd vroeger maar dan kwam het er geboggeld uit. Hoe krijg je ze zo mooi plat?

    Erg cute. πŸ™‚

  9. @ Paula en Lies: als het in de oven ligt, krult het op en daarna gaat het weer plat liggen, dan haal je het uit de oven en leg je er snel een zwaar boek op, dan worden ze plat.

    @ Mirella: scrapfever.nl πŸ™‚

  10. Nicollie, helemaal geweldig!! Is toch super leuk als hangertje… Als ik me kan herinneren van vroeger, had je toch ook speciale stiften dat je het in kon kleuren? misschien is een heeel klein gekleurd accentje wel leuk, dus niet het hele plaatje inkleuren… πŸ˜€

  11. wat een toeval, ik hebdeze ewek ook al 2 pakjes krimpie dinkie verwerkt, bij mij zijn ze echter heel kleurrijk. Met textielstiften werkte dit erg goed

  12. Ze zijn echt heel erg leuk!!! En nee, ik ga het niet proberen haha! alhoewel.. nee! misschien.. nee! Niet nog meer dingetjes! Ik koop ze wel bij jou πŸ˜‰ Echt heel erg schattig!!

Geef een reactie

