Labels

Men neme wat stevig papier, verschillende ponsen, stempels, inkt en een uurtje of wat de tijd.
En dan is dit het resultaat:

Schattig he! ๐Ÿ˜€

Bij de verloting van hieronder zal ik bij de pakketjes die te winnen zijn, ook een setje labels doen! ๐Ÿ˜€

12 reacties op “Labels

  1. Dat ziet er zo lief uit! Wat je al niet met stevig papier en prachtige stempels kan maken hรจ! Leuk voor aan cadeautjes enzo.

  2. zo lief!
    En eigenlijk heel simpel te doen, ik denk dat ik eens een uurtje tijd zal moeten gaan vinden een van de komende dagen om dit eens uit te proberen ๐Ÿ˜‰

    Bedankt voor de tip en de mooie voorbeelden ๐Ÿ™‚

    Veel Liefs
    Naomi

  3. ik wil nog steeds zo’n labelpons kopen maar ze zijn helaas zo duur! Maar ik vind dat jij er hele leuke labels van gemaakt hebt met lieve stempel! ๐Ÿ˜€

  4. Oh dat ziet er leuk uit, geloof dat ik vanavond maar even iets ander ga doen dan haken ๐Ÿ™‚

  5. Hรฉ Nicx!

    Ik ben gestopt met hyves, maar volg je nu op deze manier. Wordt elke keer vrolijk als ik jouw spulletjes zie. ๐Ÿ™‚

    Heb je toevallig twitter of facebook?
    Dan ga ik je nog wat extra promoten.

    Veel liefs en fijn weekend,
    Lies Smeets

  6. Ow…wat doe je me aan….kwijl loopt uit me mond zo leuk dat deze labels zijn! Ik word altijd meteen verliefd op de dingen die jij maakt!

Geef een reactie

