*Verloting* Omslag voor een blokje

Bij de tutorial “Omslag voor een blokje” hoort natuurlijk ook weer een verloting.

Net als de vorige keer verloot ik nu twee dingetjes:
1. een kant-en-klare omslag voor een blokje, incl. blokje
2. een zelfmaak pakketje om een omslag voor een blokje te maken, ook incl. blokje.

Wil je één van de twee pakketjes winnen, laat dan een reactie achter en laat me weten naar welke van de twee je voorkeur uit gaat.
Let op: Alleen volgers van mijn blog kunnen meedoen, dus ben je nog geen volger, meld je dan snel aan! (Linksboven op mijn blog kun je je aanmelden).

Woensdag a.s. maak ik de winnaars bekend.

Enjoy! 😀

[Edit] En de winnaars zijn geworden…
The Sparkle voor het kant-en-klare pakketje en Mirella voor het zelfmaakpakketje!
Gefeli dames! 😀

28 reacties op “*Verloting* Omslag voor een blokje

  1. Hoi Hoi,

    Nou ik wil wel hoor~! ik vind het een geweldig idee en met jouw uitgebreide tutorial van laatst moet het toch heel eenvoudig zijn om zelf te maken. Ik zou dan ook graag het zelf maak pakketje willen winnen.

  2. hoi nicole!

    Wat een leuke give-away weer!
    Zal een linkje plaatsen op men blogje ook, hij is zo cute!!! (krijg je miss nog wat extra volgers *hihi*)

    Ik doe dan ook graag mee voor optie 2: het zelfmaakpakketje. Ik ben het eens met eefje dat het met die overduidelijke tutorial echt wel gaat moeten lukken!

    Veel Liefs!!!
    Naomi

  3. Hoi Nicole

    Het zijn leuke dingen die je weg gaat geven.
    Het is voor mij de eerste keer dat ik eraan mee doe.
    Ze zijn allebei hartstikke leuk,
    dus het maakt mij niet zo veel uit.
    Moet ik dan toch kiezen dan nr 2.

    Groetjes marion

  4. Nicole,
    ik zou graag meedingen voor het kant-en klare paketje.
    Ik probeer vanavond nog een link op mijn blog te plaatsen.

    groetjes,
    Knutselbeertje

  5. Oooooh wat een leuke verloting.
    Beide pakketjes zijn erg leuk maar ik zou graag een kans willen maken op het kant-en-klare blokje aangezien ik al een paar keer verlekkerd naar dat stofje heb zitten kijken.

    Groetjes,
    Dieuwertje

  6. ja hartstikke leuk ik doe mee!
    het maakt mij helemaal niets uit, welke ……
    vind het beide errug leuk!

    groetjes monique

  7. Wat leuk! Die tutorial ga ik ook zeker onthouden. Ik ben wel een fan van het zelf maken dus daar ga ik voor maar die andere vind ik ook helemaal leuk dus dat is ook prima hoor!

  8. Oee wat leuk!
    Ik doe graag weer mee met je give away!
    Ik doe graag mee voor het zelfmaak pakketje :), altijd leuk om zelf aan de slag te gaan!

  9. jaaaa!!!!!!!!!!! Ik wil winnen !!!!!!!! 🙂
    ( maar wie wil dat nu niet winnen 😉 )

    Ik wil graag het door jou gemaakte exemplaar als ik de gelukkige ben !

  10. Pingback: Labels « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

  11. Sper leuk zeg !! en zo duidelijk uitgelegd ook !!
    Ik doe graag mee voor het zelfmaak pakketje 🙂 dat moet wel lukken met de uitleg die je beschreven hebt 😉

  12. gelukkig ben ik volger van je blog 😀 daar ben ik sowieso al blij mee maar nu helemaal kan ik meedoen met deze gave verloting! Ik ga dit keer graag voor de kant-en-klare blokjesomslag 😀

  13. Wat ontzettend leuk zeg!
    Ik zou graag de kant en klare omslag winnen, dat stofje vind ik super schattig 🙂

  14. Ik zou graag mee willen doen voor het eerste pakketje (kant-en-klaar).

    Groetjes Inge

    Proficiat met je leuke blog!

  15. Ow wat zijn ze weer enig…Als ik zou winnen, maakt het me niet uit welke ik win vind ze allebei onwijs leuk!!

  16. Wat een leuke blog! Heb me meteen als volger aangemeld.
    En helemaal leuk om kans te maken op zo’n leuke give-away, bij voorkeur het doe-het-zelf-pakketje.

  17. Dat ziet er weer eens heel erg mooi uit en zeer eens iets heel erg creatief van je. Ik zou ook graag mee willen doen en ga voor het kant en klare pakket)))))

    Groetjes Fanny

  18. Pingback: Viltelfje en Takkie « Nicollie’s ~Nicx for short~ Blog

Geef een reactie

