Stylish Blogger Award

Van Viola heb ik de Stylish Blogger Award gekregen, bedankt Viola!

En wat moet ik er voor doen? πŸ˜‰ 5 dingen over mezelf vertellen en de award doorgeven aan 5 andere blogs.
Nou, 5 dingen over mezelf… even denken:
– Mijn favoriete kleur is paars. (Joh! πŸ˜‰ ) Vroeger was het blauw, toen werd het lavendelblauw (al een beetje paarsig) en nu is het paars.
– Mijn kleren zijn meestal paars (shirtjes), grijs (shirtjes, vestjes, broeken), zwart (shirtjes, vestjes, broeken) of blauw (spijkerbroeken).
(Jeej, wat moeilijk om 5 toch-wel-een-beetje-interessante-dingen te verzinnen…)
– Ik ben 32, maar wordt meestal jonger geschat (laatst zelfs 10 jaar jonger! Ha!).
– Ik weet niet of dat komt omdat ik er gewoon nog jong uitzie πŸ˜‰ of omdat ik misschien toch wel een beetje kinderlijk ben… πŸ˜‰
– Mijn laatste aankoop (behalve de boodschappen bij de AH πŸ˜‰ ) is een paar ballerina’s met ruitjes. De kleur kunnen jullie vast wel raden.

Zo, nu nog de 5 blogs noemen aan wie ik de award doorgeef en mijn taak zit er weer op. πŸ˜‰
Capricus’ Blog
Mirlady
CreaZen
BD Designs
Frobels van Kruimel

3 reacties op “Stylish Blogger Award

  1. Zo zie je maar, Nicole, het werd hoog tijd dat ik even langskwam om bij te lezen ! Dankjewel voor de award; ik hoop niet zo lang te wachten met plaatsen als de vorige keer ! πŸ˜‰ πŸ™‚

Geef een reactie

