Bieslookpotje

Een leeg bieslookpotje getransformeerd tot leuk opbergpotje.

Deksel:

Leuk he! 😀
Het is op de foto niet zo goed te zien, maar het paarse papier is erg glitterig! En nu mijn handen en bureau ook… 😉

En dan nu wat huishoudelijke mededelingen *kuch*…
1. Heeft iemand mijn dog tag stickers gezien? Ik wilde nog wat dog tag hangers maken, maar kan de stickers niet vinden… argh! En zo’n rommeltje is het hier niet hoor. Echt niet! 😉
2. Vergeten jullie de groooote blogverloting bij 100 volgers niet? Voel je vrij om overal in blogland mensen op de hoogte te stellen van mijn blog en de op handen zijnde groooote blogverloting! 😀
3. Er is een nieuw forum gelanceerd! Een kralenforum wel te verstaan. Ik ben al lid. Komen jullie ook eens langs?

4 reacties op “Bieslookpotje

  1. je stickers liggen links achter je in de tweede la van boven… en anders recht voor je onder de rommel die je nodig eens moet opruimen hihi

  2. wat schattig!!! eh, je stickers.. ja, dat weet ik niet.. hier ligt er eentje, maar die krijg je niet hihi! 😉

  3. schattig glitterend potje! op eerste foto zie je het wel 😀 heb je de glitters nog van je af gekregen? nee zeker, meestal glitter je zelf ook de rest van de week haha.

  4. wat een schattig opbergpotje! 😀
    en ehm stickers geen idee?!? hoop dat je ze snel kan vinden. ik was gister ook steeds alles wat ik nodig had kwijt *goh, hoe zou dat komen?*

Geef een reactie

