Omslag voor een blokje

Gisteren, toen ik de leuke inspirerende boeken van o.a. Tilda (zie hieronder) had gelezen/doorgebladerd, mรณest ik gewoon wat maken. Hebben jullie daar ook weleens last van? Dat je geen rust hebt voordat je wat creatiefs inelkaar geflanst hebt? (Of ben ik de enige met die afwijking? hihi… )

In navolging op het jasje voor een blokje, heb ik nu een omslag voor een blokje gemaakt. Ook erg leuk geworden, vind ik stiekem zelf, met een vakje voor papiertjes of een foto o.i.d. en een vakje voor een pennetje of potloodje (maar dan moet het wel een hele kleine zijn ๐Ÿ˜‰ ).

Vinden jullie het leuk als ik hier ook een tutorial van maak?

Of misschien weer een blogverloting? (Of zijn jullie de blogverlotingen al beu?ย *Komt ze daar nou alweeeeer met een blogverloting? zucht… * ๐Ÿ˜‰ย  )

14 reacties op “Omslag voor een blokje

  1. OH Leuk !!!! En ja, graag tutorial…. helemaal leuk !! Enne…zat van blogverlotingen , kan dat ?? hihi…..

  2. Wij zijn dol op tutorials! Althans ik dan ;-))) Ik heb al iets gemaakt met รฉรฉn afbeelding!! Zo leuk!! Ik zal morgen foto maken, batterij leeg ;-( Mijne ook ver trouwens met dit warme weer haha! Buttons ruilen? Nee, jij krijgt er van mij nog!! ๐Ÿ˜‰

  3. Een tutorial is altijd goed en cadeautjes kun je toch nooit te veel van ontvangen? Op beide vragen dus een volmondig “JA”.

    Grz,
    Shaula

  4. Moeten we nu kiezen tussen een tut en een blog-verloting?????
    Dan moet ik er nog even over denken hoor. ๐Ÿ˜‰

  5. ziet er ook weer goed uit !!…enne dat heb ik ook hoor, soms moet je gewoon iets maken als je hoofd vol zit. als iemand de verlotingen beu is, dan doet hij toch gewoon niet mee ๐Ÿ™‚ Bij mij loopt ook weer een give-away

  6. Zoals altijd heel erg leuk !!!

    Een tutorial zou inderdaad geweldig zijn!
    Maar je verlotingen ben ik zeker ook nog niet beu hoor ๐Ÿ˜‰

    Veel Liefs
    Naomi

  7. Wat een leuke site

    complimenten voor omslag voor een blokje. Een tutorial zou super zijn.

    groetjes kokijn

  8. tutorial!!! Kan ik het ook gaan proberen ๐Ÿ˜€ als is een blogverloting natuurlijk altijd leuk hihi ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

