Wat er op de salontafel ligt…

Boeken!
Vanochtend heb ik de hitte getrotseerd 😉 en ben ik even naar de bieb geweest. Dit is de opbrengst:

Ik heb lekker op de bank gehangen (het is toch veel te warm om buiten te zitten of iets nuttigs te doen 😉 ) en een aantal boeken gelezen. Vooral het Tildaboek is erg leuk om in te kijken. Mijn work-in-progress haaksel staat ook op de salontafel. 😀 Inmiddels zitten alle witte stippen er al op (jullie zien toch wel dat het een paddestoel wordt? hihi…) en ik ben ook al aan de stam begonnen.

Onlangs kwam ik de Lucky Stars strookjes papier weer tegen, die heb ik een tijd geleden gekocht en zoals altijd meestal als ik wat superleuks zie, koop ik er wat meer van *bloos*, dus ik heb nog een bescheiden voorraadje. Gelijk maar wat Lucky Stars gevouwen, lekker ontspannend om te doen tijdens het tv-kijken ofzo…

5 reacties op “Wat er op de salontafel ligt…

  1. Oh, wat heb jij er al veel!!! Ik heb het nog niet opnieuw geprobeerd 😉 En de paddestoel schiet al op!! Leuk, een boek van Tilda.. staat ook hoog op mijn verlanglijstje, hebben ze hier bij onze bieb vast niet.. * knuf *

  2. wat een leuke paddestoel. Ik ben druk bezig met de granny squares, gaat best goed 🙂
    En die lucky stars, had er nog nooit van gehoord, maar wat leuk. Is daar een bepaalde techniek voor om die te vouwen?

    gr Alette

  3. ik heb dat lucky stars ook nog liggen maar het is me nog steeds niet gelukt er iets degelijks uit te krijgen *schaam, schaam*

Geef een reactie

