Bestempelde stofjes en een ringetje

Ik heb pakketjes gemaakt van stofjes die ik heb bestempeld met die ubercute stempel waar ik zo blij mee ben. 😀
De stofjes zijn ongeveer 12×10 cm., dus een perfecte maat om een portemonneetje, een zakje voor in een tas of bijv. een jasje voor een blokje van te maken. (De verloting van een jasje voor een blokje is net afgelopen, de winnaars zijn bekend. Iedereen heel erg bedankt voor het meedoen!).

Als het stofje verwerkt is, heb je bijv. dit:

Of dit:

En dan heb ik vanavond ook nog een ringetje gemaakt van een button. Issie lief of niet?! 😉

5 reacties op “Bestempelde stofjes en een ringetje

  1. Hij is heel erg leuk!!! Ook het pakketje trouwens 😉 Maar de ring echt super!! Wat heb je er bovenop gedaan dat hij zo mooi ‘glimt’?

  2. De ring is inderdaad ubercute !!! 😀 vraag me inderdaad zoals nancy ook af wat er op zit!
    Ook de stofjes zijn enorm lief !!!
    Hoe kom je toch altijd op die leuke ideeen? 😉

    Liefs Naomi

Geef een reactie

