Zpaghettihart van Nancy en glaze hangers

Ik kreeg zomaar een pakketje in de bus van Nancy! Is dat niet lief! πŸ˜€
Er zaten superleuke spulletjes in, waaronder dit zpaghettihart:

Verder had ik jullie laatst al een sneak preview πŸ˜‰ laten zien van de glaze hangers waar ik mee bezig ben geweest… nou, dat was geen succes. lol… πŸ˜‰
Ik weet niet of het ligt aan mijn zit-alles-wel-stevig-vast-test, of ergens anders aan, maar de bails kan ik er zo weer vanaf trekken… (Ja, ik heb al nieuwe lijm gekocht en ja, ik hebΒ eerst een transparantje op het papier aan de achterkant geplakt, zodat je het papier niet lostrekt, maar ik ben er eigenlijk wel klaar mee nu. πŸ™‚ ).
Er zijn er al 2 gesneuveld en deze drie heb ik nog over. Half-af wel te verstaan.
Mocht iemand zich geroepen voelen om een van de drie een nieuw thuis te gunnen, mail me dan. πŸ˜‰ Je krijgt de hanger, de bail en heel veel succes! πŸ˜‰ πŸ˜€ *grinnik*

Inmiddels heb ik al andersoortige hangers gespot, waarbij je geen bail hoeft te plakken en ook niet hoeft te kliederen met lijm, maar ik weet niet of ik die wΓ©l wil, of dat ik helemaal klaar ben met het glaze hanger-concept. πŸ˜‰ Lol…

4 reacties op “Zpaghettihart van Nancy en glaze hangers

  1. Prachtig hartje, had ik al tegen Nancy gezegd op haar blog, staat heel leuk zo! ^_^ Jammer en balen van die hangers zeg…. zul je net zien dat zo’n projectje tegen gaat zitten. Ik heb er ook wel eens over gedacht om d’r aan te beginnen, maar dat doe ik nu al helemaal niet meer πŸ˜‰ Fijne dag!

  2. Hoi Nicole, ik kom even op visite πŸ™‚ wat ben je de laatste tijd weer lekker creatief geweest!

    Je mandjes zijn heel lief en de schrijfblok jasjes ook!

    Gefeliciteerd met airborn vriendlief πŸ˜‰

    Mijn hangertjes gaan niet los hoor, maar ik doe wel stiekem de oogjes plakken met lijm in nog niet helemaal droge glaze op de achterkant. Daar wordt het misschien net iets steviger van? Ik heb trouwens oude hypo cement gebruikt die ik nog had liggen haha.

    Groetjes,
    Suus

  3. Wat een lief hartje πŸ˜‰ Jammer van je glaze(n??) hangers.. of is het glaze op zijn Engels? (ja, blond hΓ¨? hihi) Ik begin er ook maar niet aan πŸ™‚ Hypo cement, ja, dat lijkt me een goed plan Suus!! πŸ˜‰ Misschien kun je ze in de tuin leggen als tegeltjes??

  4. Jammer dat hiet niet wil lukken met de hangertjes. Misschien toch nog proberen met hypo cement wat Suus zegt.
    Ik heb katoen gekocht, ga proberen te haken hahahaha ben benieuwd

    gr Alette

Geef een reactie

