Stoffen mandjes

Gisteren was ik aan het haken toen ik me bedacht dat het wel handig zou zijn om nog een stoffen mandje te hebben om mijn haaksel in te bewaren.
Ik heb er gelijk dus maar twee gemaakt. In totaal heb ik er nu een stuk of vijf in gebruik, erg handig hoor! En ziet er ook gezellig uit. Nou ja, dat vind ik dan. πŸ˜‰

Deze heeft een zakje aan de voorkant:

En deze is gemaakt met een bloemetjesstofje dat ik van een lief vriendinnetje heb gehad. πŸ˜€

En met button:

Welke vinden jullie het leukst? Ik kan niet kiezen… πŸ˜€

Enne, hebben jullie al gezien dat mijn blog al meer dan 35.000 bezoekers heeft gehad? Jeej! πŸ˜€
Ik zou er bijna een verloting voor houden, maar hieronder staat nog een verloting waar je aan mee kunt doen. πŸ˜‰

9 reacties op “Stoffen mandjes

  1. oooowwww wat zijn die gaaf πŸ™‚ en erg handig! hoop ooit mijn eigen hobbykamertje te hebben met planken vol leuke spulletjes in leuke mandjes… :p

    dus euh…. waar kan ik de tut vinden??? πŸ™‚ hihi
    echt gaaf!

    liefs karin

  2. De mandjes zijn allebei erg leuk. Maar bovenal vind ik de button helemaal geweldig. Ook zelf gemaakt?

    Grz,
    Shaula

  3. Deze vind ik dus heel erg leuk πŸ™‚ ik ga de tut even zoeken want die wil ik natuurlijk ook gaan proberen πŸ™‚
    Ik vind ze beide errug leuk

    gr Alette die nu lekker in de tuin gaat bbq-en πŸ™‚

  4. Wauw wat een gave mandjes zeg! ik vind de laatste echt helemaal top!

    en wat veel bezoekers!!!kanonne zeg…gefeliciteerd.

  5. Ze zijn ontzettend leuk!! Ik vind die met dat zakje ook erg lief hoor!! En je zal het wel verdiend hebben dat je dat stofje gekregen hebt πŸ˜‰ * knuf *

  6. Super leuk! Ik vind de tweede qua kleur erg gaaf πŸ˜€ maar de eerste heeft weer zo’n schattig stempel πŸ˜€

Geef een reactie

